مرد آزاد

اعلام تاریخ اکران جدید فیلم‌های دیزنی

به گزارش باکس افیس ایران: کمپانی دیزنی ، زمان اکران جدیدترین فیلم‌های خود از جمله «مرد آزاد» و «آنتلرز» را اعلام کرد.

کمپانی دیزنی تاریخ‌ انتشار برخی محصولات خود را تغییر داده است.

به این ترتیب، انتشار فیلم «مرد شاه» که پیش در آمدی بر فیلم سینمایی «مرد شاه: سرویس مخفی» ساخته متیو وان است، یک ماه عقب افتاد و در ۱۲ مارس ۲۰۲۱ نمایش داده می‌شود. فیلم سینمایی «آنتلرز» هم که قرار بود در فوریه ۲۰۲۱ اکران شود، به کلی از تقویم اکران خارج شد.

نمایش محصول انیمیشنی دیزنی به نام «رایا و آخرین اژدها» که برای نخستین بار به صورت همزمان در سینما و سرویس دیزنی پلاس نمایش داده می‌شود، به ۵ مارس ۲۰۲۱ موکول شده است.

تاریخ اکران جدیدی هم برای فیلم سینمایی «مرد آزاد» با بازی رایان رینولدر در نظر گرفته شده و این فیلم ۲۱ می ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. فیلم «مرگ روی نیل» ساخته کنت برانا نیز برای نمایش در ۱۷ سپتامبر تنظیم شده است.

در بخش همکاری‌های این شرکت با مارول نیز اکران فیلم «ثور: عشق و تندر» چند ماه عقب افتاده تا نهایتاً در ۶ می ۲۰۲۲ اکران شود. دو فیلم سینمایی «پلنگ سیاه ۲» و کاپیتان مارول ۲ نیز به ترتیب ۸ ژوئیه و ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ به سینما‌ها خواهند آمد.

دیزنی با وجود اینکه تصمیم دارد تعدادی از فیلم‌های خود را در سرویس نمایش آنلاین دیزنی پلاس نمایش دهد، تأیید کرد فیلم‌های مهم خود را مثل جنگ ستارگان و مارول در سینما‌ها اکران می کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند