محمودرضا تخشید

پایان تصویربرداری «دعوت نحس» در شمال کشور

به گزارش باکس افیس ایران: محمودرضا تخشید تهیه‌کننده سریال «دعوت نحس» از پایان تصویربرداری این سریال در شمال کشور خبر داد.

محمودرضا تخشید تهیه کننده سریال «دعوت نحس» با اعلام خبری بیان کرد: با اتمام تصویربرداری بخش شمال سریال «دعوت نحس»، گروه سازنده برای ادامه کار به تهران بازگشتند.

وی در ادامه گفت: در بخش‌های تصویربرداری شده در شمال آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و میلاد میرزایی جلوی دوربین رفتند. با آغاز تصویربرداری صحنه‌های مربوط به تهران رضا توکلی، نسرین نکیسا و آرش مجیدی به جمع بازیگران افزوده شده و جلوی دوربین خواهند رفت.

«دعوت نحس» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید به سفارش سیمافیلم تهیه و تولید می‌شود.

علیرضا افخمی پیش‌تر مجموعه‌های تلویزیونی «تب سرد»، «او یک فرشته بود»، «پنجمین خورشید» و «پنج کیلومتر تا بهشت» را در پرونده کاری خود به ثبت رسانده است.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: مائده و زهره دخترعمه و دختر دایی یکدیگر هستند. آن‌ها همراه با دو تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت می‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای می‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا گردد. با پیوستن محسن -خواستگار قبلی مائده – به این جمع حوادثی رقم می‌خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون می‌نماید.

تعدادی از عواملی که در این سریال همکاری دارند عبارتند از: مدیر گروه تصویربرداری: علیرضا رنجبران، دستیار اول کارگردان: اکبر نصیری‌جوزانی، برنامه‌ریز: مهدی آقایی، طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه: محسن شریفی، طراح لباس: مژگان عیوضی، صدابردار: فرشید احمدی، تدوین: افسانه افخمی، منشی صحنه: آرزو نیکپور، مدیر تولید: فرهاد کی‌نژاد، جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ: امیر ولی‌خانی، عکاس و پشت‌صحنه: پریسا افخمی، طراح بدلکاری: کیوان رضایی، مدیر تدارکات: اکبر مهری، جانشین تولید: رضا زنجانیان‌وفا.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند