مجازی

مراسم جوایز «آنی» باز هم مجازی برگزار می‌شود

به گزارش باکس افیس ایران: برای دومین سال پیاپی «جوایز آنی» اعلام کرد مراسم ۲۰۲۲ را هم به صورت مجازی برگزار می‌کند.

چهل و نهمین دوره اهدای جوایز آنی اعلام کرد به دلیل افزایش موارد ابتلا به اومیکرون، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این مراسم ابتدا قرار بود ۲۶ فوریه و به صورت حضوری در دانشگاه یوسی‌ال‌ای برگزار شود اما به تعویق افتاد و اکنون اعلام شده شنبه ۱۲ مارس این مراسم به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی آسیفا-هالیوود که برگزار کننده «آنی» است گفت ۳ راه حل داشتیم: برنامه زنده برگزار کنیم، مجازی شویم و یا اجرای برنامه زنده را با به تعویق انداختن آن در نظر بگیریم. در نهایت هیات مدیره گزینه مجازی شدن را انتخاب کرد.

امسال نیز از همه نامزدها و برندگان جوایز خواسته شده تا سخنرانی‌های دریافت جایزه خود را ضبط کنند و آن را به مدیریت جوایز برسانند تا پس از معرفی برندگان، مراسم اهدای جوایز با کلیپ سخنرانی آنها پخش شود.

گلادستون گفت در دوره قرنطینه تغییراتی در نحوه انتخاب برندگان هم پیش آمد که آن را هنوز ادامه و قضاوت را به صورت آنلاین انجام می‌دهیم. وی گفت این شیوه کار ما را راحت‌تر می‌کند تا داورانی از دیگر شهرها نیز داشته باشیم.

نامزدهای بهترین انیمیشن امسال «افسون»، «لوکا»، «رایا و آخرین اژدها»، «بخوان ۲» و «میچل‌ها علیه ماشین‌ها» هستند.

جوایز آنی معمولاً پیشگوی برندگان اسکار هستند و به همین دلیل این مراسم همواره پیش از اسکار برگزار شده است.

اهدای جوایز آنی را صداپیشه مطرح «جون فوری» پایه‌گذاری کرد. وی سال ۲۰۱۷ پیش از رسیدن به سالگرد ۱۰۰ سالگی‌اش درگذشت. این مراسم اولین بار تنها به عنوان برگزاری یک شام دسته‌جمعی برای گرامیداشت دستاوردهای صنعت انیمیشن شکل گرفت و بعد گسترش یافت.

سال آینده پنجاهمین سال اهدای جوایز آنی برگزار می‌شود و برگزار کنندگان آن امیدوارند که آن مراسم به صورت زنده و حضوری برگزار شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند