تئاتر

هادی حجازی‌فر از انتشار فراخوان جشنواره تئاتر عروسکی تهران-مبارک خبر داد

به گزارش باکس افیس ایران: دبیر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران-مبارک در دیدار با مدیر کل اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ارائه گزارشی مشروح از تبیین رویکردها و برنامه‌های کلی جشنواره؛ از انتشار فراخوان این رویداد در آینده نزدیک خبر داد.

تازه‌ترین نشست دبیر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک با مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تبیین سیاست های کلی این رویداد برگزار شد.

هادی حجازی‌فر دبیر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک در دیدار با کاظم نظریمدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رویکردها و برنامه‌های کلی این دوره از جشنواره را مورد بررسی قرار دادند.

هادی حجازی فر در این دیدار ضمن ارائه گزارشی مشروح از روند فعالیت‌های دبیرخانه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک در بخش‌های مختلف از تدوین فراخوان جشنواره برای انتشار آن در آینده نزدیک خبر داد

این در حالی است که بررسی رویکردها و برنامه‌های کلی جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک در دوره جدید و اتخاذ تصمیمات جدید در این حوزه از دیگر مباحثی بود که طی این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین دیگر خروجی این جلسه برگزاری نشست خبری در روزهای آینده، جهت ارائه گزارش کاملی از روند فعالیت‌های دبیرخانه جشنواره تئاتر عروسکی تهران-مبارک، جزییات فراخوان و موارد مرتبط با این رویداد بین‌المللی برای اطلاع رسانی کامل وجامع به اصحاب رسانه است.

هادی حجازی‌فر از بازیگران و کارگردانان شناخته شده حوزه تئاتر و سینما است. وی در کارنامه خود تولید و اجرای موفق نمایش‌های عروسکی و حضور موفق در جشنواره نمایش عروسکی را دارد.

حجازی‌فر؛ ۱۸ اردیبهشت‌ماه از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران – مبارک منصوب شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند