استقبال از دختر کفش عروسکی

به گزارش باکس افیس ایران:  «دختر کفش عروسکی» با خلق فضایی کاملا فانتزی، تماشاگرانش را به دنیای خیال برده و در همراهی با موسیقی و آواز، با غیر واقعی کردن اندازه اشیای روزمره و عروسک‌های متنوع داستانی آموزنده را برای کودکان روایت می‌کند.

در این نمایش، نقص‌های فیزیکی آگاهانه به قدرت‌ها و ویژگی‌های خاص تبدیل شده و قهرمانان داستان، پذیرش و شناخت توانایی‌های هر یک را به آنان می‌آموزد.
در هر دو نوبت اجرا، تعدادی از گروه‌های شهرهای دیگر و تعدادی از گروه‌های خارجی که در جشنواره حضور دارند به تماشای این نمایش نشستند و تالار هنر با همه ظرفیت خود میزبان تماشاگران بود.
در این نمایش عروسک‌های میله‌ای و تاپ‌تیبل، ماسک‌های تخیلی، قطعه‌سازی و دفرماسیون اندام‌ها در شکل و شیوه اجرا به خدمت گرفته شده‌اند.

بازیگران این نمایش، احمد غلامی مهرآبادی، وحید مشکات، شروین ‌حاجی ‌آقاجانی، محسن اسدی، صبا اقرلو، مهدی ‌بیابانی، مائده ‌کاظمی، یاسمن یغمایی، سهند ‌جعفری و علیرضا عابدینی‌پور هستند.
سامان ‌پردل، فاطمه اسماعیلی، سارا چاوش‌زاده، پارسا ‌بهرامی، مبینا ‌کاظمی، مبینا غلامی، ریحانه ‌صباغچی، مروارید اسدی، نیایش حسینی نیز به عروسک‌ها بازی می‌دهند.
‌نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک به دبیری هادی حجازی‌فر هفدهم تیرماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

ایسنا


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند