محمد متوسلانی

تقدیر نادر طریقت از محمد متوسلانی

به گزارش باکس افیس ایران: نادر طریقت تهیه کننده و کارگردان سینما با انتشار نامه ای نسبت به آنچه «جوانمردی و معرفت» محمد متوسلانی در تهیه کنندگی فیلم جدید خود خوانده، از این سینماگر پیشکسوت تقدیر کرد. او در این نامه که خطاب به رئیس شورای عالی تهیه کنندگان سینما نوشته شده، از او خواست تا از محمد متوسلانی تقدیر به عمل آورند.

در متن نامه طریقت آمده است:

رئیس محترم شورای عالی تهیه کنندگان سینما
جناب آقای غلامرضا موسوی
با عرض سلام و ادب

اینجانب نادر طریقت تهیه کننده و کارگردان به عرض میرسانم: در زمانه ای که زمام تمام امور زندگی وابسته به مادیات شده، گذشت و جوانمردی گوهر نایابی است که باید در این زمانه به آن ارج نهاد.

من به عنوان یک کارگردان سینما برای ساخت فیلم جدید سینمایی خود سراغ یکی از قدیمی ترین تهیه کنندگان که لااقل شصت سال در این عرصه به عناوین مختلف، کارگردان، تهیه کننده و بازیگر حضور داشتند، رفته و از ایشان تقاضای کمک کردم تا برای من پروانه سینمایی بگیرند. او با روی باز و انسانی همه جوره در کنار پروژه ایستاد و من پروانه ساخت و سپس نمایش خود را دریافت کردم.

این جوانمرد با وجودی که میتوانستند دست کم یکصد میلیون تومان از بودجه فیلم و یا حتی ده درصدی از فیلم را صاحب شوند، گفتند حتی یک ریال هم از تو نمیخواهم. این جوانمرد با معرفت کسی نیز جز استاد محمد متوسلانی، لذا خواستم شما به عنوان برزگ سینمای ایران مراتب را در شورای محترم عالی تهیه کنندگان مطرح کنید و به هر شکلی که شما بفرمائید از ایشان قدردانی کرده و نام ایشان را بیشتر از پیش ماندگار کنیم و در مجلسی که شما تشخیص میدهید، با تقدیم لوح یا هر نوع تقدیرنامه ای از ایشان قدردانی کنیم و همچنین توجه دوستان در حوزه های مختلف تهیه کنندگی سینمایی را به سمت گذشت و تشویق برای کمک به کسانی مثل من، معطوف کنیم .

من از محبت شما و دیگر دوستان در شورای محترم عالی تهیه کنندگان قدردانی مینمایم.
با تقدیم احترام
نادر طریقت


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند