استاد نصیریان

کارگردان «هفت بهارنارنج»: استاد نصیریان فیلم را یک تنه پیش برد+فیلم

به گزارش باکس افیس ایران:  کارگردان «هفت بهار نارنج» گفت: تجربه کار با استاد نصیریان بی‌نهایت بی‌نظیر بود. یک بار فیلمنامه را می‌خواند و مسلط بود.

فرشاد گل سفیدی در ششمین روز از چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اظهار داشت: راکورد بازی‌های استاد نصیریان سر صحنه بی نهایت درجه یک بود. راکورد حسی هم چیزی نیست که من بخواهم به استاد بگویم. چیزی بین خودشان است و منشی صحنه هم خیلی وقت‌ها نمی‌تواند به استاد بگوید.

وی افزود: استاد نصیریان ساعت ۶ صبح بلند می‌شد و فیلمنامه را یک بار دیگر مرور می‌کرد. کار کردن با استاد نصیریان سخت بود.

استاد نصیریان به دلیل کسالت نیامد

گل‌سفیدی همچنین درباره حضور نیافتن استاد نصیریان در نشست خبری گفت: از این مساله همه ناراحت هستند ولی به هر حال چاره‌ای نیست. می دانستم نمی‌آیند. یک هفته قبل از جشنواره با استاد صحبت کردم و گفتند وضعیت جسمانی من خوب نیست و حال خوبی ندارم و نمی توانم دو ساعت در سالن بنشینم و حتی پیشنهاد دادم فقط فیلم را ببینند و گفتند توانش را ندارند که بیایند و فقط همین بود وگرنه هیچ مشکل دیگری ندارند.

امیدوارم داوری منصفانه باشد

وی همچنین درباره داوری جشنواره گفت: امیدوارم داوری جشنواره مخصوصا در بخش خصوصی و این ژانرها که متفاوت از دیگر ژانرهاست و خیلی هم خصوصی بود منصفانه صورت بگیرد و همه چیز را منصفانه پیش ببریم.

چهار جشنواره خارجی را از دست دادم/ می‌خواستم جشنواره فجر را داشته باشم

وی درباره اهمیت حضور در جشنواره فجر هم گفت: اگر اهمیت نداشت فیلمم را شرکت نمی‌دادم من پخش کننده خارجی‌ام را از دست دادم. به من گفت چهار جشنواره خارجی اعم از کن، ونیز و سن سباستین را از دست دادی و من می‌خواستم جشنواره فجر را داشته باشم.

با هیچ حیوانی خوب نیستم/ فقط زرافه را دوست دارم

وی درباره استفاده از حیوانات در این فیلم هم گفت: من با هیچ حیوانی خوب نیستم و علاقه به هیچ حیوانی ندارم و فقط زرافه را دوست دارم.

گل‌سفیی خاطرنشان کرد: در فیلم، گربه مشکی را نگهبان گذاشتم که نماد این دنیا و آن دنیاست و گوسفند که شغل آن آقاست و سراغ این کار رفته است. دلیل خاصی نداشت که از حیوانات استفاده کردم.

وی این را هم گفت که اگر دوباره به عقب برگردم دقیقا همان پلان‌ها را خواهم گرفت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند