اکران

دهمین دوره جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه افتتاح شد +جدول اکران

به گزارش باکس افیس ایران:  آیین افتتاحیه دهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه با اکران فیلم «بعداز رفتن» با حضور اقشار مختلف مردم و دوستداران سینما در استان کرمانشاه برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در آیین افتتاحیه این جشنواره که در سینما آزادی این شهرستان برگزار شد افزود: سینما یکی از تاثیرگذارترین صنعت های جهان است که از اهمیت پیوست فرهنگی فوق العاده ای برخورد است.

علی صفدری از سینما به عنوان تکمیل کننده زنجیره تولیدات فرهنگی یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم به مردم کمک کنیم تا با استفاده از مقوله فرهنگ تصمیمات درستی برای زندگی خود بگیرند.

وی اضافه کرد: چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی فجر از ۱۷ لغایت ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ با شعار «امید؛ اخلاق ؛ آگاهی بخشی» در این استان برگزار می شود و در مجموع ۱۶ فیلم سودای سیمرغ در این جشنواره به نمایش درخواهد آمد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش امید و نشاط در جامعه از عموم مردم برای تماشای فیلم های این دوره از جشنواره فیلم فجر دعوت کرد.

صفدری اضافه کرد: با اطلاع رسانی درست و فراهم سازی شرایط برای حضور پر شور مخاطبان در سینما، امید داریم که جشنواره فیلم فجر امسال بسیار با شکوه برگزار شود.

به گزارش ایرنا، دهمین جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه در سینماهای آزادی؛ فرهنگ و بیستون(هتل پارسیان) کرمانشاه برگزار می شود.

جدول نمایش آثار سینمایی در این رویداد به شرح زیر است:


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند