«تاریکی» به جشنواره رسید

به گزارش باکس افیس ایران: هشتمین روز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک میزبان اجرای ۸ اثر نمایشی در بخش‌های مختلف است.

روز پنجشنبه ۱۵ تیر و در هشتمین روز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک ۸ اثر نمایشی در بخش‌های بزرگسال، فراگیر، کودک و نوجوان و فضای باز اجرا می‌شوند.

در این روز و در سالن سایه در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰ نمایش «زنده به گور» به نویسندگی صادق هدایت و کارگردانی مریم ایرانمنش از تهران با مدت زمان ۴۵ دقیقه روی صحنه می‌رود.

همچنین نمایش «مبارک در قصه‌های خوب» به نویسندگی و کارگردانی سعید دهقانی‌نژاد از کرج با مدت زمان ۳۰ دقیقه و در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ در کارگاه نمایش تئاتر شهر اجرا می‌شود.

سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی هم در هشتمین روز جشنواره نوزدهم تئاتر عروسکی تهران-مبارک میزبان نمایش «تاریکی» به نویسندگی مشترک زینب مقیسه و غزاله عبادی و کارگردانی غزاله عبادی از تهران با مدت زمان ۳۵ دقیقه است که در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ به صحنه می‌رود.

تالار هنر نیز در این روز پذیرای نمایش «دختر کفش عروسکی» به نویسندگی امین‌رضا ملک محمودی و کارگردانی امیرافسر شیبانی از تهران با مدت زمان ۷۰ دقیقه است که در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ اجرا می‌شود.

در روز پنجشنبه ۱۵ تیر و در بخش فضای باز جشنواره نوزدهم نمایش عروسکی تهران-مبارک نمایش‌های «یه تار سبیل» به نویسندگی و کارگردانی راضیه پاشایی از همدان با مدت زمان ۳۰ دقیقه ساعت ۱۹، «سرزمین مادریم» به نویسندگی و کارگردانی سمیه گلباز و داود بختیاری از تهران با مدت زمان ۲۰ دقیقه در ساعت ۱۹:۳۰، «ازدواج پر ماجرا» به نویسندگی و کارگردانی حسین ربیعی از تهران با مدت زمان ۳۰ دقیقه در ساعت ۲۰ و «هله هله کوسه» به نویسندگی و کارگردانی علی قاضی از مسجد سلیمان با مدت زمان ۲۰ دقیقه ساعت ۲۰:۳۰، در فضای باز مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شوند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند