فرار نیمه شب

رجینا هال به «فرار نیمه شب» پیوست

به گزارش باکس افیس ایران: رجینا هال به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی در پروژه سینمایی «فرار نیمه شب» مقابل دوربین می‌رود.

رجینا هال قرار است تبدیل به یکی از بازیگران اصلی دنباله فیلم معروف «فرار نیمه شب» شود که توسط رابرت دنیرو یعنی ستاره فیلم اصلی تهیه می‌شود.

«فرار نیمه شب» در سال ۱۹۸۸ بیرون آمد و در آن رابرت دنیرو نقش یک شکارچی جایزه‌بگیر را ایفا می‌کند که می‌خواهد یک حسابدار مافیا با بازی چارلز گرودین فقید را پیدا کند. در این کمدی این دو نفر در سراسر کشور سفر می‌کنند و قصد دارند هم از دست اف‌بی‌آی و هم از دست مافیا فرار کنند.

آیشا کار از سریال کمدی «بروکلین ۹۹» فیلمنامه پروژه جدید را می‌نویسد و استودیوی یونیورسال آن را می‌سازد. هنوز جزییاتی درباره داستان دنباله منتشر نشده است.

یونیورسال از دهه نود میلادی تا به حال سعی داشته یک دنباله یا بازسازی از این فیلم کمدی تاثیرگذار تهیه کند. در اوایل دهه گذشته، تیموتی داولینگ مشغول نوشتن فیلمنامه‌ای بود که شخصیت دنیرو یعنی جک والش را با یک شخصیت جوان‌تر همراه می‌کرد، اما آن پروژه هرگز به نتیجه نرسید.

دنیرو و جین رزنتال فیلم جدید را برای ترایبکا تهیه می‌کنند و سارا اسکات به نیابت از استودیو در پروژه حضور خواهد داشت.

رجینال هال اخیراً در سریال «نُه غریبه کامل» محصول سرویس استریمینگ هولو نقش‌آفرینی کرد. او در حال حاضر در مراحل تهیه یک کمدی دیگر با عنوان «برای مسیح بوق بزن و روحت را نجات بده» است که در آن مقابل استرلینگ کی. براون نقش‌آفرینی می‌کند.

هال یک کمدی دیگر به نام «زمان خودم» محصول نت‌فلیکس هم در راه دارد که در آن کنار کوین هارت و مارک والبرگ دیده خواهد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند