مریم بحرالعلومی

حضور «پاسیو» در ۲ جشنواره خارجی

به گزارش باکس افیس ایران: فیلم «پاسیو» ساخته مریم بحرالعلومی برای حضور در ۲ جشنواره بین‌المللی پارانای آرژانتین و نوبل هند انتخاب شد.

فیلم «پاسیو» اولین ساخته مریم بحرالعلومی در جشنواره بین‌المللی پارانا در کشور آرژانتین و جشنواره بین‌المللی نوبل هند با دیگر آثار حاضر در این جشنواره‌ها رقابت می‌کند.

چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل پارانا (PIFF) از ۳ تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱ برابر با ۱۲ تا ۱۹ شهریورماه در شهر پارانای کشور آرژانتین برگزار می‌شود و اسپاسیو جا محلی برای نمایش و ارائه فیزیکی فیلم‌های این جشنواره است.

جشنواره بین‌المللی نوبل هند نیز به صورت آنلاین روی پلتفرم Ant برگزار می‌شود و ۳۰ سپتامبر برابر با ۸ مهرماه در ایالتی جنوبی به نام کارناتاکا به کار خود پایان خواهد داد.

فیلم‌های بخش مسابقه این جشنواره در ۳۹ رشته با هم رقابت می‌کنند و نکته جالب توجه، وجود جایزه بهترین دستیار کارگردان در میان جوایز این جشنواره است.

فیلم سینمایی «پاسیو» با بازی بهناز جعفری ، محدثه حیرت ، کریم امینی ، یاسمن ترابی ، زنده یاد حسین ملکی ، بهروز قادری ، سحر غمخوار ، بابک انصاری ، شقایق فراهانی و پوریا پورسرخ ، طی سه سال گذشته در بیش از ۳۰ جشنواره بین‌المللی رقابت کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند