فرشاد فزونی

طراحی موسیقی و فضاهای صوتی «درخت شیشه‌ای آلما» توسط فرشاد فزونی

به گزارش باکس افیس ایران: فرشاد فزونی موسیقی و فضاهای صوتی نمایش «درخت شیشه‌ای آلما» به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه را طراحی می‌کند.

فرشاد فزونی به عنوان طراح موسیقی و فضاهای صوتی در نمایش «درخت شیشه‌ای آلما» به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه که از پنجشنبه ۱۱ شهریور ماه ساعت ۲۰ در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود، حضور دارد.

کاوه مرحمتی ، آذین نظری ، آیدین بهاری ، کامیار دریاکناری ، سحر خرم‌نژاد بازیگران «درخت شیشه‌ای آلما» هستند. پیش فروش بلیت این نمایش از روز دوشنبه ۸ شهریور ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد.

فرشاد فزونی متولد ۱۳۶۰ آهنگسازی را از ۱۷ سالگی با نمایش «از مریخ بسیار قرمز» در تئاتر شروع کرد و پس از آن در آثاری چون «دون‌کیشوت»، «ملانصرالدین»، «پینوکیو»، «متاستاز» به کارگردانی علی اصغر دشتی، «دومتر در متر جنگ»، «ترن»، «خنکای ختم خاطره» به کارگردانی نیما دهقان، «ماکوندو» به کارگردانی آزاده انصاری، «درس» به کارگردانی داریوش مهرجویی، «قاتل بی‌رحم» به کارگردانی مسعود رایگان، «دستورالعمل های پرواز برای خدمه و خلبان» به کارگردانی فرهاد فرونی، «عجیب ولی واقعی» به کارگردانی یاسر خاسب و … به آهنگسازی و اجرا پرداخت و حاصل آن، کار در کنار حدود ۵۰ گروه تئاتری و هزار و چهارصد شب اجرای زنده بوده و علاوه بر اجراهای مختلف در فستیوال‌های جهانی برای سه دوره حضور در بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر جایزه بهترین آهنگساز و طراح صدا را برای او به ارمغان آورده است.

«درخت شیشه‌ای آلما» کاری از گروه ریگولیتو است که پس از «شبی بیرون از خانه»، «آوریل ۱۹۱۲»، «بازگشت به خانه»، «پناه‌کاه» و «بوی گند دهان خانم مارکز» ششمین کارگردانی فرید قادرپناه محسوب می‌شود.

فواد خراباتی مجری طرح، سعید حسنلو طراح صحنه، الهام شعبانی طراح لباس، تینا بخشی طراح گریم، ماهان صادقی دستیار کارگردان، علی سیبی دستیار تولید و آوا فیاض مدیر تبلیغات و روابط‌عمومی دیگر عوامل این پروژه هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند