مریم کاظمی

تئاتر آموزشی «پری دریایی» با هدایت مریم کاظمی تماشایی می شود

به گزارش باکس افیس ایران: تئاتر «پری دریایی» یکی از آثار شرکت کننده در اولین جشنواره آموزشی تئاتر «پنجمک» خواهد بود که به کارگردانی و مدیریت پروژه مریم کاظمی پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

نمایش «پری دریایی» که براساس داستانی شناخته شده که نوستالژی چند نسل از کودکان دنیاست، یکی از آثار حاضر در اولین جشنواره آموزشی تئاتر «پنجمک» خواهد بود.

داستان این نمایش درباره پری زیبای دریایی است که دلباخته شاهزاده ای می شود، صدایش را به جادوگر دریاها می فروشد تا بتواند به دنیای انسانها بیاید، اما شاهزاده عاشق دختر دیگری می شود و پری دریایی با ناامیدی دنیای آدمها را ترک می کند و به دنیای خودش می رود.

این نمایش با حضور هنرجویان بازیگر رستا بجنوردی ، نگار بختیاری ، رونیکا جمشیدی ، رزا جنابدی ، بردیا جنیدی ، پارمیدا جنیدی ، آروشا شجیع ، باران فراهانی ، ستیا گل کار ، سبحان معزی ، ماهان معزی ، مهرسا میرعمادی ، دل آرا میر محمد صادقی و ساغر نحوی بر صحنه می رود. ضمن اینکه نسیم امیرخسرو هنرمند تئاتر و تئاتر عروسکی به عنوان یکی از همراهان پروژه و هنرمندانی چون فرید نوایی در مقام انتخاب و تنظیم کننده موسیقی، مریم کاظمی شاعر، عرفان میدانلو و نسیم امیرخسرو دستیار دیگر عوامل اجرایی را تشکیل می دهند.

مربی، نویسنده و کارگردان آثار حاضر در جشنواره مریم کاظمی است. طراح لباس و تزئینات را مژگان عیوضی، طراح گریم و ماسک و کلاه گیس را افسانه قلی زاده، طراحی و ساخت ملزومات صحنه را حسین طاهربخش انجام داده اند. این در حالی است که طراح پوستر و بروشور و اقلام تبلیغاتی پریسا فلاح زاده، روابط عمومی گروه تئاترمستقل زهرا شایان فر، عکس و تصویر خبری محبوبه فرج اللهی، ساخت تیزر بهرام شادانفر، کارگردان فیلم تئاترها بهنام فردافشار از جمله همکاران این پروژه نمایشی هستند.

اولین جشنواره آموزشی تئاتر «پنجمک» با حضور ۷ گروه نمایشی از ۳ تا ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند