آنلاین

آثار جشنواره نمایش عروسکی آنلاین پخش می‌شوند

به گزارش باکس افیس ایران: دبیر اجرایی جشنواره نمایش عروسکی گفت: همه آثار جشنواره نمایش عروسکی در تمام روز‌های این رویداد، از برخی سامانه‌های آنلاین پخش می‌شوند.

دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران – مبارک خبر داد که تمام آثار شرکت‌کننده در این جشنواره، در طول دوره برگزاری آن به صورت مجازی در دسترس علاقه‌مندان خواهند بود.

مهدی حاجیان در این باره توضیح داد: به منظور دسترسی سهل‌تر مخاطبان به نمایش‌های این دوره از جشنواره، تمام آثار شرکت‌کننده در بازه زمانی جشنواره (۱۰ تا ۱۷ اسفند ماه) در چهار سامانه آنلاین میزبان آثار قابل دسترسی هستند. به این معنا که تمام آثار در طول برگزاری جشنواره پخش می‌شوند و به همین دلیل جدول نمایش آثار نداریم.

حاجیان ادامه داد: مخاطبان عزیز فقط برای دیدن نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره باید بلیت تهیه و یا از کد‌های مخصوص استفاده کنند؛ ولی تماشای نمایش‌های بخش‌های فضای باز، محیطی، سنتی، ایده‌های نو و فضای مجازی رایگان است.

به گفته او، آثار این دوره از جشنواره نمایش عروسکی از طریق سامانه‌های «تلویزیون تئاتر ایران»، «تیوال»، «نمایش‌نت» و «هاشور» در دسترس مخاطبان خواهند بود.

حاجیان افزود: تلاش بر این است که نمایش آثار از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۰ اسفند ماه آغاز شود. این نمایش‌ها تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۷ اسفند ماه، یعنی تا پیش از آغاز اختتامیه، قابلیت استفاده و دسترسی را دارند.

هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران – مبارک با یاد زنده یاد گلزار محمدی، دبیر فقید این جشنواره و با دبیری اجرایی مهدی حاجیان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی دهم تا هفدهم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند