جلال احمدپور

اجرای نمایش «آرت» در «مهرگان» از سر گرفته می‌شود

به گزارش باکس افیس ایران: اجرای عمومی نمایش «آرت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی جلال احمدپور از هفته آینده در تماشاخانه «مهرگان» از سر گرفته می‌شود.

تئاتر «آرت» نوشته یاسمینا رضا و تهیه کنندگی و کارگردانی جلال احمدپور از هفته آینده اجراهای خود را در خانه نمایش «مهرگان» از سر می‌گیرد.

این اثر نمایشی کاری از گروه «تو» به نویسندگی یاسمینا رضا و به تهیه کنندگی و کارگردانی جلال احمدپور است که زمستان سال ۹۸ روی صحنه رفت اما پس از سه نوبت لغو اجرا به علت شیوع بیماری کرونا اجرای خود را متوقف کرده بود.

جلال احمدپور کارگردان این نمایش عنوان کرد: پس از چندین مرتبه لغو اجرا ما هرگز ناامید نشدیم. زیرا وقفه‌ها هر کدام برایمان چالشی عجیب بود اما با امید، همدلی و همراهی تک تک اعضاء توانستیم این مصائب و مشکلات را پشت سر بگذاریم. در اینجا وقت آن است که از تمامی اعضاء گروه خوبمان قدردانی کنم، چرا که شاهد تمام حمایت‌های آنها برای به ثمر نشستن یک تلاش جمعی یکساله بوده‌ام.

وی افزود: باید اعتراف کرد که پشت سر گذاشتن هر چالشی تاوان خاص خودش را دارد، اما ما آگاهیم که بعد از هر شکست تجربه‌ای اندوخته‌ایم و پخته‌تر در این مسیر قدم خواهیم گذاشت و حالا به این باور رسیده‌ایم که هر مشکلی قابل حل است و راه مقابله‌ای دارد. کرونا راه مقابله اش برای ما صبر بود و تمرین و تمرین و تمرین.

نمایش «آرت» داستان سه دوست است که یکی از آنها تابلویی سفید را به قیمتی گزاف خریداری کرده است و حالا هر سه بر سر این تابلو و در واقع آنچه در آن می‌بینند با هم جدل می‌کنند.

یاسمینا رضا نویسنده، علیرضا کوشک جلالی مترجم، جلال احمدپور تهیه کننده و کارگردان، عرفان اطهری، جلال احمدپور، دانیال کریمی، دراماتورژ: مهدی یوسفی مهر، دستیار کارگردان: علی رحیمی، منشی صحنه: بهار احمدی، طراح نور: جلال احمدپور، طراح صحنه: مهسا اسمعیل زاده، عرفان اطهری، جلال احمدپور، دانیال کریمی گروه بازیگران، محمد حسن پور مدیرصحنه، معصومه دهقان مدیررسانه ای و روابط عمومی، آرش افشار و مهسا خاک پناه طراحان پوستر و گرافیک، آرمان روستا آهنگساز، مصطفی سلیقه گریم، مهسا حدادنژاد اپراتورنور، میعاد زرین عکس و فواد تفکری تیزر و تدوین عوامل اجرایی نمایش را تشکیل می‌دهند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند