اشکان کمانگری

اعلام جزییات رونمایی آلبوم «در آینه»

به گزارش باکس افیس ایران: آیین رونمایی آلبوم «در آینه» به آهنگسازی حسین بهروزی نیا و خوانندگی اشکان کمانگری روز سه شنبه ششم آبان در قالب یک ویژه برنامه «آنلاین» برگزار می شود.

دست اندرکاران آلبوم موسیقی «در آینه» به آهنگسازی حسین بهروزی نیا و خوانندگی اشکان کمانگری آیین رونمایی این اثر موسیقایی را به صورت آنلاین برگزار می کنند.

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، مراسم رونمایی آلبوم «در آینه» ساعت ۱۳ روز سه شنبه ششم آبان با حضور حسین بهروزی نیا آهنگساز، اشکان کمانگری خواننده اثر و هنرمندان اثر با اجرای سعید بیابانکی پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

آلبوم «درآینه» عنوان یکی از تازه ترین آثار منتشر شده توسط مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است که از روز ششم آبان ماه به آهنگسازی حسین بهروزی نیا و خوانندگی اشکان کمانگری در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

در توضیح این آلبوم آمده است: «درآینه اثری در حوزه موسیقی کلاسیک ایرانی که حاصل ذوق و قریحه حسین بهروزی نیا نوازنده سرشناس بربت و اشکان کمانگری خواننده با تجربه موسیقی ایرانی است. بهروزی نیا مانند دیگر آثارش کوشیده تا از موسیقی دهه های گذشته چندان فاصله نگیرد و همواره درخلق و تنظیم آن اصالت را مد نظر داشته باشد. تجربه سالها نوازندگی در اجراهای زنده و همچنین آثار ضبط شده در استودیو، در این آلبوم کاملا مشهود است.»

«مقدمه و آواز» با شعر مولوی، «ادامه مقدمه»، «در آینه» با شعر نظامی، «آواز حجاز و ارکستر» با مولوی، «چهار پاره (بی کلام)»، «آواز چهار پاره» با شعر محتشم کاشانی، «تک نوازی سنتور» و «ای دوست» با شعر نظامی اسامی آثار منتشر شده در این آلبوم هستند.

حسین بهروزی نیا آهنگساز و تنظیم کننده و نوازنده بربت، اشکان کمانگری خواننده، حمید بهروزی نیا نوازنده تار، مسلم علیپور نوازنده کمانچه، سعید مهر پیما نوازنده سنتور، بهنام معصومی نوازنده تمبک و سازهای کوبه ای، مصطفی موسوی نوازنده نی، نگار اعزازی نوازنده دف گروه نوازندگان آلبوم «در آینه» را تشکیل می دهند. ضمن اینکه ساره هاشم خانی گرافیک، مهدی فلاح خوشنویس، معین هاشمی نسب عکس، حمید خدا پناهی ترجمه، کاوه صادقی آزاد ویراستار، محراب اللهیاری صدابردار، کامیار باتمانی میکس و مسترینگ، یاسر فلاح پور پردازش صدا دیگرعوامل اجرایی این اثر موسیقایی که در استودیوهای «گلها» و «پژواک» ضبط شده را تشکیل می دهند.

آلبوم موسیقی «در آینه» با شماره ثبت اثر به شماره ۹۹- م/۳۷۵ در مرکز موسیقی حوزه هنری از روزسه شنبه ششم آبان ماه سال ۱۳۹۹ به صورت فیزیکی و دیجیتالی پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

مراسم رونمایی آنلاین آلبوم به صورت همزمان از صفحات «مرکز موسیقی حوزه هنری» به آدرس music.center.hh، «موسسه سپهر سوره هنر» به آدرس sepehrsoorehonar، «حسین بهروزی نیا» به آدرس hosseinbehroozini و «اشکان کمانگری» به آدرس ashkankamangari در اینستاگرام پخش می شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند