آرش دادگر

آرش دادگر «اودیسه ۲۰۲۰» را به تالار چهارسو می‌آورد

به گزارش باکس افیس ایران: نمایش «اودیسه ۲۰۲۰» عنوان تازه‌ترین نمایش تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر است که از روز یکشنبه بیست و ششم مرداد ماه به کارگردانی آرش دادگر روی صحنه می‌رود.

آرش دادگر، از کارگردانان و بازیگران تئاتر کشورمان از روز یکشنبه بیست و ششم مرداد ماه نمایش «اودیسه ۲۰۲۰» به نویسندگی امین طباطبایی را در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌برد.

دادگر درباره محتوای این اثر نمایشی توضیح داد: «اودیسه ۲۰۲۰» درباره جنگ تروا و سازنده اسب چوبی است و اولیس شخصیت نمایش پس از ۱۰ سال آوارگی به خانه بازمی‌گردد.

این کارگردان تئاتر پیش از این نمایش‌های «آژاکس»، «مکبث»، «کالون و قیام کاستلیون»، «طوفان»، «هملت»، «صبحانه برای ایکاروس»، «شاه لیر»، «اسب»، «او»، «بازگشت افتخارآمیز مردان جنگ» و تعدادی دیگری از آثار نمایشی را در تالارهای مختلف کارگردانی کرده بود.

امین طباطبایی نویسنده، آرش دادگر کارگردان، امین طباطبایی، آرش دادگر و ندا حبیبی گروه بازیگران، شهرام احمد زاده مجری طرح و مشاور کارگردان، عمار عاشوری دستیار کارگردان و برنامه ریز، کیکاووس شکوهی دستیار کارگردان، جاهد قربانی مدیر صحنه، آرش دادگر طراح صحنه، علیرضا زندیه طراح نور، مرضیه برزی طراح لباس، امیر رجبی طراح پوستر و بروشور گروه اجرایی نمایش «اودیسه ۲۰۲۰» را تشکیل می‌دهند.

نمایش «اودیسه ۲۰۲۰» به نویسندگی امین طباطبایی و کارگردانی آرش دادگر از روز یکشنبه بیست و ششم مرداد ماه ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر میزبان مخاطبان خواهد بود و علاقه مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سامانه «تیوال» مراجعه کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند