صحنه

«پیش از کشتن» آرش دادگر دیده می‌شود

به گزارش باکس افیس ایران:  نمایش «پیش از کشتن» به کارگردانی آرش دادگر از هفته دوم مرداد در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

آرش دادگر بازیگر و کارگردان با سابقه تئاتر درباره جدیدترین فعالیت خود در عرصه تئاتر، گفت: نمایش «پیش از کشتن» جدیدترین کار گروه تئاتر «کوآنتوم» است که توسط شهرام احمدزاده و بر اساس «اورستیا» اثر آیسخولوس نوشته شده و دراماتورژی، طراحی و کارگردانی این اثر نیز بر عهده من است.

وی که پیش از این و در سال ۹۷ نمایش «او» را در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برده بود، درباره روند تولید نمایش «پیش از کشتن» یادآور شد: حدود یک سال و نیم زمان صرف تولید نمایش «پیش از کشتن» شد و ۶۰۰ ساعت تمرین برای این نمایش داشتیم. اسفند سال ۹۹ «پیش از کشتن» را در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه بردیم که البته با تغییرات زیادی نسبت به جشنواره، اجرای عمومی می‌شود.

دادگر با اشاره به اینکه «پیش از کشتن» به صورت کارگاهی شکل گرفته، درباره گروه بازیگران نمایش گفت: امین طباطبایی، عمار عاشوری، امیر رجبی، ندا حبیبی، الهام ابنی، آبان زارعی، سعید راستی، شیرین صفایی، محراب رستمی، آیت بی‌غم، هانیه بهری، سید شهاب‌الدین خاضع‌حق، یونس افسری، مینا امامی، مهدی سلطانی، هانیه موسوی، محمد خدایی و خودم در این نمایش به عنوان بازیگر حضور داریم.

نمایش «پیش از کشتن» به انتقامی خانوادگی می‌پردازد؛ اعضای یک خانواده به دنبال گرفتن انتقام از یکدیگر هستند.

«کالون و قیام کاستلیون»، «صبحانه برای ایکاروس»، «شاه لیر»، «هملت»، «اودیسه ۲۰۲۰» و «اسب» از جمله آثاری هستند که پیش از این آرش دادگر در مقام کارگردان تئاتر به صحنه برده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند