اکران مردمی فیلم پیلوت

گزارش تصویری از اکران مردمی فیلم پیلوت

به گزارش باکس آفیس ایران: فیلم سینمایی پیلوت به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان که مدتی درگیر حاشیه های قبل از اکران بود، سرانجام روز چهارم مهرماه در پردیس سینمایی باغ کتاب با حضور بازیگران مشهور و دست اندرکاران این اثر سینمایی به اکران عمومی در آمد.

در مراسم اکران عمومی این اثر، که قبل از این با نام «دو طبقه روی پیلوت» معرفی شده بود، بهدخت ولیان و جواد عزتی حضور یافتند.

از حاشیه های مهم این فیلم این بود که الناز شاکردوست در هنگام فیلم برداری آن دچار حادثه شد و برای مدت زیادی تحت درمان قرار گرفت.

فیلم پیلوت به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و به تهیه‌ کنندگی محمدرضا مصباح محصول سال ۱۳۹۶ است که به تازگی اجازه اکران گرفته است.

داستان محوری این فیلم روایت گر یک مرده کش  است که در ادامه ماجراهایی را در پی دارد.

کسانی که این فیلم را دیده اند اعتقاد دارند که ابراهیم ‌ابراهیمیان که سال گذشته فیلم «آااادت نمی کنیم» را در اکران داشت در چهارمین ساخته سینمایی اش سراغ مضمون متفاوتی رفته است.

‌جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ و سعیدآقاخانی با حضور پریوش نظریه و با معرفی بهدخت ولیان بازیگران اصلی «پیلوت» را تشکیل می دهند. بانیپال شومون، گیلدا ویشکا، صفر محمدی و علی جعفری از دیگر بازیگران فیلم هستند.

همچنین تدوین فیلم که همزمان با فیلمبرداری در حال انجام بود توسط ژینوس پدرام به پایان رسید و سایر مراحل فنی فیلم به زودی آغاز می شود.

فهرست کامل عوامل فیلم عبارتند از کارگردان ابراهیم ابراهیمیان، تهیه کننده کیومرث پوراحمد، فیلمنامه: ابراهیم ابراهیمیان، محمدعلی محمدی، مدیر پروژه: زینب نصرالهی، مدیر فیلمبرداری: علیرضابرازنده، تدوین: ژینوس پدرام، آهنگساز: حامد ثابت، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی ، طراح صحنه: مهدی موسوی، صدابردار: وحید مقدسی، طراح لباس: مارال جیرانی، طراح گریم: عباس عباسی، مدیر تولید: وحید مشاری، اصلاح رنگ: استودیو پیشگامان سینمای آریا، هوتن حق شناس، منشی صحنه: حمیرا نعمت الله، دستیار اول فیلمبردار: افشین بندی، دستیار اول صحنه: حمید نظیفی، عکاس: سحاب زری باف، دستار یک کارگردان: بهنام اعلمی، برنامه ریز: ساناز بصیر ، گروه کارگردانی: سعید سیری، مجید آذرنگ، مدیر تدارکات: جواد راهزانی.

گزارش تصویری باکس آفیس ایران را از اکران مردمی این فیلم مشاهده می کنید.

گروه فیلم و عکس :کورش کبیری ، عطا بیرانوند


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند