برادران وارنر

شیامالان قرارداد چند ساله با برادران وارنر بست

به گزارش باکس افیس ایران:  ام‌.نایت شیامالان با عقد قراردادی چند ساله با کمپانی برادران وارنر عنوان فیلم بعدی خود را «تله» اعلام کرد.

ام.نایت شیامالان فیلمساز نامزد اسکار ظاهرا وفاداری خود را از یونیورسال برگردانده و به کمپانی برادران وارنر متمایل شده است.

خبر عقد قراردادی چند ساله با وارنر برادرز پیکچرز در حالی اعلام شد که اکران «به در کابین بزن» برای هفتمین بار فیلم شماره یک این کارگردان در گیشه‌ها شد. او در هر ۴ دهه گذشته که مشغول فیلمسازی بوده یک فیلم شماره یک در فهرست فروش داشته و بیش از ۳ میلیارد دلار در باکس‌آفیس جهانی فروش داشته است.

بر اساس این قرارداد شیامالان و شرکت تولید فیلمش برای بخش‌های مختلف برادران وارنر به تولید فیلم یا کارگردانی می‌پردازد.

یکی از این فیلم‌ها «تله» خواهد بود که شیامالان تولید آن را مدت‌ها را نظر داشته و زمان اکران آن هم ۲ آگوست ۲۰۲۴ اعلام شده است. ساخت «ناظران» اولین تجربه کارگردانی دختر وی ایشانا نایت هم امسال شروع می‌شود و تاریخ اکران آن ۷ ژوئن ۲۰۲۴ اعلام شده است.

شیامالان کارگردانی پروژه‌هایش را از دوران دانشجویی در دانشگاه نیویورک شروع کرد و «دعا کردن با خشم» در سال ۱۹۹۲ و «کاملا هوشیار» در سال ۱۹۹۸ اولین فیلم‌هایش بودند. سال ۱۹۹۹، سومین فیلم وی به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه کننده با عنوان «حس ششم»، او را به یک ستاره بزرگ تبدیل کرد و نزدیک به ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و ۶ نامزدی اسکار شامل کارگردانی و فیلمنامه اصلی کسب کرد.

فیلم‌های پرفروشی مانند «نشانه‌ها»، «دهکده»، «ملاقات» و سه‌گانه‌ «نشکن»، «شکاف» و «شیشه» یا «گلس» از دیگر فیلم‌های او هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند