شیدایی کوانتومی

مرد مورچه‌ای بیش از ۹۸ میلیون دلار فروخت

به گزارش باکس افیس ایران:  فیلم «مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی» با نقش‌آفرینی پل راد سومین فصل از سه گانه پیتون رید است که به فروش ۹۸.۶ میلیون دلاری در گیشه دست‌ یافت.

سی و یکمین فیلم دنیای سینمایی مارول در نخستین روز اکران ۴۶ میلیون دلار در سینماهای آمریکای شمالی و ۵۲ میلیون دلار دیگر در سراسر جهان فروخت که رقم ۲۲۵ میلیون دلاری برای این فیلم ابرقهرمانی در آخر هفته پیش رو پیش‌بینی شده است.

در این فیلم اوانجلین لیلی، جاناتان میجرز، مایکل داگلاس، کاترین نیوتون و دیوید دستمالچیان ایفای نقش می‌کنند.

مرد مورچه‌ای و زنبورک برای نخستین بار در سال ۲۰۱۵ اکران و در هفته نخست اکران موفق به فروش ۵۷ میلیون دلاری در آمریکای شمالی شد. این رقم برای دومین فصل آن مرد مورچه‌ای و زنبورک در سال ۲۰۱۸ به ۷۶ میلیون دلار رسید.

سومین فصل از سه گانه مرد مورچه‌ای در زمان حاضر در ۵۱ منطقه در سراسر جهان در حال اکران است.

فروش فیلم در چین کمی متفاوت‌تر است. سومین فصل از این سه‌گانه در چین ۶۳ درصد بهتر از فیلم نخست و ۴ درصد بهتر از دومین فصل عمل کرده است.

این فیلم که در حال حاضر در ۵۱ منطقه در سرتاسر جهان در حال اکران است.

فروش فیلم در چین کمی متفاوت‌تر است. به طوری که کوانتومانیا ۶۳ درصد بهتر از فیلم اول و تنها ۴ درصد بهتر از دومین فیلم این مجموعه عمل کرده است.

مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی با فروش ۱۹.۴ میلیون دلاری در نخستین آخر هفته اکران خود در صدر جدول گیشه چین قرار گرفت.

این رقم کمتر از یک سوم از ۶۸.۲ میلیون دلاری است که فیلم قبلی مرد مورچه ای و زنبورک در چین در آخر هفته افتتاحیه خود در اوت سال ۲۰۱۸ به دست آورد.

سومین فصل از سه‌گانه مرد مورچه‌ای و زنبورک بدون احتساب فروش روز شنبه در سینماهای چین به فروش ۱۴ میلیون دلاری دست یافت. انگلیس، مکزیک، کره، فرانسه ، استرالیا، اندونزی، آلمان، برزیل و ایتالیا به ترتیب در رتبه‌های بعدی از حیث فروش قرار دارند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند