نمایش

اجراهای پایانی «آئورا» در حافظ

به گزارش باکس افیس ایران:  نمایش «آئورا» نوشته و کار مهدی محبعلی(سهاب) تا پایان هفته جاری در تالار حافظ روی صحنه است و پس از آن به کار خود پایان می‌دهد.

نمایش «آئورا» بر اساس ۲ داستان «ربکا» و «آئورا» ساخته شده و کاری از گروه نمایش «واو» است.

محبعلی درباره این نمایش گفت: تلاش داشتیم در فضای تئاتر ژانر قدم برداریم. تجربه‌ای که در ایران کمتر بدان پرداخته شده و نیاز به رهیافت‌های تازه در این زمینه داریم.

وی تأکید کرد: هیچ گونه حمایتی از این نمایش از سوی اداره کل هنرهای نمایشی نشده و مدیر جدید گویا امکان حمایت از گروه‌های مستقل را معلق کرده است.

این کارگردان یادآور شد: به هر حال بدون حمایت هم باید به سالن دولتی هزینه کامل بپردازیم و باز هم به یادمان خواهد آمد که تئاتر فرزند سرراهی هنر کشورمان است.

لیلی مهدوی مشاور کارگردان، نگین لرستانی دستیار کارگردان، ماهی عظیمی طراح صحنه، زهره سوهانی طراح لباس، مرتضی حیدری آل کثیر طراح گریم، شبنم علایی طراح پوستر و حامد مصلایی ویژوآل آرت از دیگر عوامل تولید این اثر هستند که توسط گروه هنری واو تهیه شده است.

در خلاصه این نمایش آمده: «ویسنته پا به عمارت عمه‌اش گذاشته تا خاطرات ناتمام همسرش را تمام کند اما این داستان تازه شروع شده است.»

مهدی محبعلی پیش از این نمایش‌های «شب جنایتکاران»، «همینه که هست»، «از دل گندمزاران»، «بی دیواری»، «پاریس»، «مرگ بازی» و «غارنشینان» را به صحنه برده است.

در نمایش «آئورا» المیرا صارمی، نساء یوسفی، محمدرضا حسن زاده، آیلار نوشهری، سوگند دیانی، عیسی حسینی، مهناز فراتی، فرنوش نادرپور، لیلا هوشیاری، سارا محمودی، پولاد شعبانی، هلنا کریمی، علیرضا عبدالله زاده، محیا ارجمند به ایفای نقش پرداخته‌اند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند