حامد شیخی

«قصه قرن» از ۲۵ اسفند به صحنه می‌رود

به گزارش باکس افیس ایران: نمایش «قصه قرن» به کارگردانی حامد شیخی از ۲۵ اسفند سال جاری در تماشاخانه سپند روی صحنه می رود.

نمایش «قصه قرن» به نویسندگی و کارگردانی حامد شیخی از ۲۵ اسفند سال جاری تا ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۱ در تماشاخانه سپند روی صحنه می رود. به تازگی نیز پیش فروش بلیت این اثر نمایشی آغاز شده است.

این نمایش آخرین تئاتر این قرن و اولین تئاتر قرن جدید است و نوستالژی های یک قرن را به تصویر می کشد. همچنین با توجه به تقارن زمان اجرای «قصه قرن» با لحظه تحویل سال، عوامل، مهمانان و تماشاگران طی مراسمی در کنار هم و در سالن تئاتر، ورود به سال جدید را جشن می‌گیرند و در ادامه به اجرای اولین تئاتر قرن می‌پردازند.

عوامل این نمایش عبارتند از نویسنده و کارگردان: حامد شیخی ، مجری طرح: فاطمه عبدالرحیمی، بازیگران: حامد شیخی ، حلما قربانی ، پرهام صداقت ، رویا شیخی ، علی اسدیان ، محمد منافی ، بهزاد محبوبی ، محمد واحدپرست ، شهپر مشفقی ، امیر فهادان ، تداعی سعیدی فر ، باقر عجملو ، امیرحسین انصاری ، ساغر بهنام ، مهدی هنرسازان ، علی اقبالی ، سارا محبی ، طراح پوستر و بروشور: فاطمه عبدالرحیمی، دستیار کارگردان: ساغر بهنام ، محمد منافی، مدیر روابط عمومی: فاطمه مجدنیا، طراح گریم: مبینا محمدی، طراح دکور: نوید نوبخت، مدیر صحنه: محمد واحدپرست، علی اقبالی، اجرای گریم: فاطمه نجفی، فاطمه سعیدی، آتوسا جهانبین، عکاس و تصویربردار: فاطمه مجدنیا.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: سال ۱۳۰۰ عروسیمون بود، فردای عروسی رفتم خونه دیدم نیست. در به در دنبالشم … .

نمایش «قصه قرن» محصول دیگری از گروه هنری تندیس است و از ۲۵ اسفند، هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه سپند روی صحنه می‌رود. این اثر تنها نمایشی است که در روزهای یکشنبه ۲۹ اسفند و دوشنبه یکم فروردین اجرا می‌شود و تماشاگران این نمایش، آخرین تماشاگر این قرن و اولین تماشاگر قرن جدید هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند