کندو

احمدرضا درویش اولین سریالش «کندو» را می‌سازد

به گزارش باکس افیس ایران: احمدرضا درویش کارگردان سینما قرار است سریال «کندو» را در خطه سیستان بسازد.

علی دارابی که پیش از این معاون امور استان‌های صداوسیما بود و مدتی است که همراه با عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صداوسیما و وزیر فعلی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به این وزارتخانه رفته است، همچنان با کارگردانان جلساتی را برگزار می‌کند.

دارابی در راستای همین دیدارهای هنری، به تازگی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از ساخت یک سریال توسط احمدرضا درویش خبر داد و نوشت: «در دفتر معاونت میراث فرهنگی میزبان فیلمنامه نویس و کارگردان شهیر ایران «احمدرضا درویش» و دکتر «مهدی فرجی» مدیر خوشنام و کاربلد سابق سیما و تهیه کننده حرفه‌ای امروز تلویزیون بودم.

هر دو از خانواده معظم شهیدان هستند و برایم عزیز. خدمات زیادی به جامعه هنری کرده‌اند، با اخلاق، فهیم و وفادار به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی.

درصدد ساخت سریالی به نام «کندو» هستند که عمدتاً به زیبایی‌ها و پاکی‌های خطه سیستان و بلوچستان که معمولاً از قاب دوربین‌ها گم بوده است می‌پردازد.

بخشی از مجموعه نمایشی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و بی شک اثری ماندگار و ارزنده خواهد بود. مخصوصاً آنکه «درویش» اولین سریال تلویزیونی است که در دستور کار دارد و می‌تواند در نوع خود کم نظیر باشد.»

احمدرضا درویش کارگردان سینماست که پیش از این ساخت فیلم‌های مطرحی چون «کیمیا»، «دوئل» و «متولد ماه مهر» را در کارنامه خود دارد. فیلم سینمایی «رستاخیز» آخرین ساخته احمدرضا درویش است که هنوز به اکران عمومی در نیامده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند