IQ

جورج کلونی ، نابغه ای که به اشتباه بازیگر شد؟

به گزارش باکس افیس ایران:  ضریب هوشی یا IQ نتیجه یک آزمون استاندارد شده برای ارزیابی رشد شناختی یا مهارت‌های استدلالی یک فرد است.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که ضریب هوشی ۸۵ تا ۱۱۵ نشان‌دهنده هوش “متوسط” است. افراد به‌اصطلاح “باهوش” ضریب هوشی بین ۱۱۵ تا ۱۲۵ و “بسیار باهوش” بین ۱۲۶ تا ۱۴۳ دارند. اگر IQ شما بالای ۱۴۰ باشد، یک “نابغه” در نظر گرفته می‌شوید.

وب‌سایت iqcertificate.org در آخرین مطلب خود، فهرستی از باهوش‌ترین افراد مشهور جهان را منتشر کرده است که در میان آنها نام بسیاری از سلبریتی های هالیوود نیز به چشم می‌خورد. در این فهرست، از ضریب هوشی‌ها تعجب خواهید کرد.

اما واتسون: ضریب هوشی ۱۳۲

اگر سری فیلم‌های هری پاتر را دیده باشید، احتمالاً شخصیت هرمیون را بشناسید؛ اما واتسون، فعال حقوق زنان و بازیگر شخصیت هرمیون در سری فیلم‌های خاطره‌انگیز هری پاتر، در این فهرست با ضریب هوشی ۱۳۲ در رده افراد بسیار باهوش قرارگرفته است.

این سلبریتی‌ها از اینشتین باهوش‌تر هستند

جورج کلونی: ضریب هوشی ۱۵۷

اگر فهرست خوش‌تیپ‌ترین افراد چند دهه افراد چند دهه اخیر را دیده باشید، نام جورج کلونی را بی برو و برگشت در آن دیده‌اید. این بازیگر خوش‌تیپ، علاوه بر ظاهر جذاب، با ضریب هوشی ۱۵۷، به‌عنوان نابغه نیز شناخته می‌شود.

این سلبریتی‌ها از اینشتین باهوش‌تر هستند


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند