پوریا اخواص

«همیشه لحظه باران …» منتشر شد

به گزارش باکس افیس ایران: آلبوم موسیقی «همیشه لحظه باران …» اثر مشترک علیرضا کلیایی، بهنام ابوالقاسم و پوریا اخواص در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

آلبوم «همیشه لحظه باران …» به آهنگسازی بهنام ابوالقاسم و خوانندگی پوریا اخواص که بر اساس ترانه‌های علیرضا کلیائی ساخته شده است، منتشر شد.

آلبوم «همیشه لحظه باران …» اولین اثر مستقل بهنام ابوالقاسم پیانیست در مسند آهنگساز است که با حضور جمعی از نوازندگان و هنرمندان ایرانی به انجام رسیده است.

پدرام فریوسفی (ویلن)، آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، شروین مهاجر (کمانچه)، امیرحسین کیان‌پور (دودوک) در قالب کوارتت مینیاتور و نیلوفر محبی (ویلن)، میثم مروستی (ویلن-ویولا)، امین عطایی (ویلن-ویولا)، رضا فرهادی (کنترباس و پرکاشن)، بهتاش ابوالقاسم (پرکاشن و درامز)، پیمان حاتمی (اصوات الکترونیک)، فریدون بهرامی (سازهای الکترونیک) و بهنام ابوالقاسم (پیانو) در قالب نوازنده، گروه نوازندگان این آلبوم را تشکیل می دهند.

گروه کُر «تنال» به رهبری میلاد عمرانلو هم بخش‌های کرال این اثر را اجرا کردند. میکس و مسترینگ آلبوم را رضا فرهادی بر عهده داشته و همچنین ضبط توسط رضا فرهادی و بهنام ابوالقاسم در استودیو کنگان پارسه (کرگدن) انجام شده است. مدیریت این پروژه را شقایق شهابی بر عهده داشته و طراح گرافیک این آلبوم علی بوستان و عکاس هم فرانک پاکزاد است.

این آلبوم به تهیه‌کنندگی بهنام ابوالقاسم  و با سرمایه گذاری علیرضا غلامی توسط نشر نوفه منتشر شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند