شهرزاد

اجرای ارکستر سمفونیک بانوان به احترام کادر درمان / ویدیو

به گزارش باکس افیس ایران: موزیک ویدئوی سمفونی «شهرزاد» با اجرای ارکستر سمفونیک بانوان «سرزمین مادری» و برای ادای احترام و به پاس فداکاری‌های کادر درمان در مبارزه با کرونا و در حمایت از صلح، دوستی و سلامت نسل بشر منتشر شد.

این موزیک ویدیو شامل سوئیت شماره ۶ (اجرای ارکسترال) و سوئیت شماره ۹ (اجرای دوئت) از سمفونی شهرزاد به آهنگسازی امین الله آندره حسین است.

این اثر توسط ارکستر سمفونیک بانوان «سرزمین مادری» به رهبری نزهت امیری و با هنرمندی ۳۰ نوازنده بانوی ایرانی، در محوطه باز بنیاد رودکی به سفارش و تهیه کنندگی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، اجرا و منتشر شد.

نسرین عنایت مهر ـ مجری طرح ـ با اعلام این خبر بیان کرد: این کار پس از ماه‌ها تلاش بی‌وقفه در شرایط سخت و پر از ریسک کرونایی و پشت سرگذاشتن مراحل عدیده‌ انجام یک پروژه‌ فرهنگی هنری، در مهرماه ۱۳۹۹ به سرانجام رسید.

وی افزود: این اتفاق قرار بود نتیجه‌ تلاش‌ها پس از ۹ ماه با حضور حدود ۵۰ نوازنده با اجرای کامل سمفونی شهرزاد در تالار وحدت مورخ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ به بار بنشیند، که به علت اپیدمی کووید ـ ۱۹ لغو شد. سپس، اوایل تابستان ۱۳۹۹ در شرایطی که هیچ حامی حقیقی یا حقوقی پیدا نمی‌شد، از طرف معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، پیشنهاد و جرقه تولد و ساخت یک موزیک ویدیو را به پاس فداکاری‌های کادر درمان کرونا و در جهت امیدبخشی در شرایط کرونایی حاکم بر خانواده‌ها، دریافت کردیم. لذا، با انگیزه‌ای دوباره و همچنین با برآوردها و چیدمان طرحی جدید، اقدامات را مجددا آغاز و نتیجه نهایی پس از چندین ماه تلاش، آماده و منتشر شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند