IESFF

فراخوان دومین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی اسپانیا

به گزارش باکس افیس ایران: دانشگاه IE مادرید با مشارکت انجمن هنر و زیست‌بوم دایره آبی فراخوان دومین جشنواره بین المللی (IESFF) را منتشر کرد.

فراخوان دومین جشنواره دانشجویی IESFF با تمرکز بر مهارت داستان‌گویی در دوران قرنطینه و با رویکرد ویژگی های فردی و تجربیات شخصی فیلم‌سازان و با هدف اتصال تجربیات انسان‌های متفاوت به یکدیگر توسط دانشگاه ie اسپانیا و با مشارکت انجمن هنر و زیست بوم دایره آبی منتشر شده است.

این جشنواره با هدف ایجاد ارتباطی برای داستان گویی در سرتاسر جهان، اتصال دنیای کسب و کار و هنر و کشف و معرفی استعدادهای جوان در سه بخش فیلم کوتاه با موضوع آزاد، فیلم کوتاه‌های با محوریت توسعه پایدار و محیط زیست و همچنین فیلم کوتاه اسپانیایی زبان آثار هنرمندان دانشجو را از سراسر جهان دریافت خواهد کرد.

مهلت ثبت نام و ارسال آثار به نخستین جشنواره IESFF اسپانیا ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ بوده و فروردین‌ماه ۱۴۰۰ به عنوان زمان برگزاری جشنواره در این فراخوان آمده است.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند به بخش ثبت‌نام به نشانی اینترنتی filmfreeway.com/iesff رجوع کرده و نسبت به ارسال اثر خود اقدام کنند.

فیلم‌سازان ایرانی می‌توانند با کد تخفیف IRSUBMISSION به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هزینه ورودی در این دوره از جشنواره شرکت کنند.

همچنین متقاضیان می توانند برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از قوانین این جشنواره به وبسایت iesff.com مراجعه کنند.

نخستین جشنواره بین المللی (IESFF) در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ با مشارکت دانشگاه IE اسپانیا و انجمن هنر و زیست بوم دایره آبی و به دبیری شاهین جوادی نژاد برگزار خواهد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند