اعتراض کیهان کلهر به نحوه برگزاری آخرین شب کنسرت «شهر خاموش»

به گزارش باکس افیس ایران: کیهان کلهر نسبت به رفتار مسئولان حراست مجموعه فرهنگی طاق‌بستان با شرکت کنندگان در آخرین شب کنسرت «شهر خاموش» اعتراض کرد.

کیهان کلهر، آهنگساز و نوازنده پرآوازه کمانچه، که به همراه کوارتت مینیاتور از ابتدای امسال کنسرت «شهر خاموش» را در تهران و چند شهر دیگر به روی سن برده است، در دو شب گذشته مهمان زادگاه خود، کرمانشاه، بود.

بنا بر این گزارش، کیهان کلهر در صفحه اینستاگرام خود نسبت به نحوه برخورد حراست مجموعه فرهنگی طاق بستان با حاضران در کنسرت اعتراض کرد و آن را رفتاری غیر حرفه‌ای خواند.

در بخش‌هایی از متن اعتراض آمیز کیهان کلهر آمده است:

آخرین کنسرت شهر خاموش دیشب در کرمانشاه برگزار شد.
لازم دانستم مطالبی را با پیگیران این صفحه و خصوصاً هم استانی‌هایم بازگو نمایم.

متأسفانه ما در این دو شب اجرا مشکلات بسیاری داشتیم که باعث دلخوری همشهری‌هایم، اعضای گروه و بنده بود، مترصد زمان مناسبی بودم که بخشی از آنها را به خدمتتان عرض کنم.

به‌عنوان موسیقیدانی که تقریباً در سراسر دنیا به روی صحنه رفته و گاهی در دورافتاده‌ترین نقاط جغرافیایی کنسرت داده، می‌گویم که تابه‌حال شاهد این حد از بی‌احترامی و تخفیف نسبت به مخاطبانم و خودم نبوده‌ام.

کنسرت ما در اولین شب با تأخیری بسیار زیاد آغاز گردید که دلیل آن دیر قرار دادن محل اجرا در اختیار تیم اجرایی و معطلی طولانی ما پشت درها بود، ازاین‌رو فرصت کافی برای نصب و چینش صحیح لوازم و حتی صحنه محل اجرا نبود! در حالی‌ که طبق برنامه ما از صبح می‌بایست محوطه را برای ورود علاقه‌مندان آماده می‌کردیم.

برخوردهای زشت مسئولان حراست در ورودی مجموعه باعث دلخوری بسیاری از علاقه‌مندان شده بود که ما نیز در پشت‌صحنه با آن دست‌به‌گریبان بودیم.

پس از کنسرت نیز بیرون کردن مردم با ادبیات ناخوب در هنگام گرفتن عکس و راندن آنها به خیابان توسط حراستیان باعث آزار همشهریانم و بنده گردید.

از مردم عزیز شهرم که طی این دو شب حضور این ناقابلان را با متانت تحمل کردند تشکر می‌کنم.

در پایان به این نامسئولانِ به‌دور از عشق و فرهنگ می‌گویم که قدمت هنر و هنردوستی در این خطه بیش از قدمت طاق‌بستان است که نه به‌زور از میان رفتنی ست نه به بی‌حرمتی، آنچه باید برود هنر و فرهنگ نیست بلکه شمایید.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند