تحسین امیر کوستوریتسا از فیلم سینمایی «دوار» در جشنواره فیلم روح آتش

باکس آفیس ایران : امیر کوستوریتسا فیلم‌ساز، بازیگر و موسیقی‌دان صرب و یکی از بنیانگذاران و اعضای هیات داوران به صورت ویژه به تماشای فیلم «دوار» نشست و طی گفتگو با میثم حسن‌زاده کارگردان و میلاد خزاعی بازیگر، فیلم «دوار» را اثری قابل تامل و تاثیرگذار دانست که فضاسازی و قصه‌گویی درستی دارد.

جشنواره فیلم «روح آتش» از ۲۳ تا ۲۶ مارس در ایالت خانتی مانسیسک روسیه با نمایش آثاری از ۱۶ کشور جهان برگزار شد و فیلم «دوار» نیز به کارگردانی میثم حسن‌زاده و تهیه‌کنندگی علیرضا علویان از ایران در بخش مسابقه اصلی به نمایش درآمد و جزو ۶ فیلم نامزد نهایی کسب جایزه بود.

باتوجه به استقبال از فیلم «دوار» در این جشنواره، نمایش‌های ویژه‌ای از سوی دبیرخانه جشنواره در دو شهر مسکو و سن پترزبورگ برای این فیلم برنامه‌ریزی شده است.

فیلم سینمایی «دوار» پس از نمایش موفقیت‌آمیز در گروه سینمایی هنر و تجربه با نام بین‌المللی Orbital توسط ماداکتو پیکچرز به جشنواره‌های جهانی عرضه شده است و تاکنون برنده جایزه بهترین کارگردانی از هشتمین جشنواره SoundScreen ایتالیا شده است.

«دوار» به عنوان کاندید کارگردانی و بهترین فیلم در پانزدهمین جشنواره فیلم‌های مستقل ویرجینیا، پنجمین جشنواره اسکیپ تاون لس‌آنجلس، نهمین جشنواره Las Cruces در آمریکا و چهارمین دوره Kick-Off در لهستان حضور داشته است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند