غول مدفون

«نتفلیکس» با کارگردانی «دل تورو» انیمیشن «غول مدفون» را می‌سازد

به گزارش باکس افیس ایران:  نتفلیکس در پی نامزدی بهترین انیمیشن بلند برای پینوکیو اثر «گیلرمو دل تورو»، دوباره با این کارگردان مکزیکی در یکی دیگر از فیلم‌های انیمیشن مهمی که او کارگردانی خواهد کرد، به تجارت بازگشته است و این بار به دنبال ساخت انیمیشن «غول مدفون» است.

گیلرمو دل تورو پویانمایی غول مدفون را بر اساس رمان فانتزی کازوئو ایشی گورو نویسنده بریتانیایی برنده جایزه نوبل اقتباس خواهد کرد.

این رمان درباره یک زوج مسن بریتانیایی به نام های اکسل و بئاتریس است که در انگلستان خیالی پس از آرتوریسم زندگی می‌کنند که در آن هیچ کس قادر به حفظ خاطرات طولانی مدت نیست.

دل تورو همچنین تهیه‌کنندگی این اثر را که همانند پینوکیو استودیو استاپ موشن ShadowMachine تولید آن را بر عهده خواهد داشت با ماتیلدا نویسنده موسیقی و دنیس کلی، فیلمنامه را می‌نویسد.

اسکات استابر رئیس فیلم نتفلیکس می‌گوید گیلرمو دل تورو یک فیلمساز رویایی و استاد هنر خود است. ما نمی‌توانیم بیشتر از این به اعتبار پینوکیو او افتخار کنیم و خوشحالیم که همکاری خلاقانه خود را در حین توسعه پروژه بعدی خود با نتفلیکس ادامه می‌دهیم.

پینوکیو ساخته گیلرمو دل تورو یک ماه را نزدیک به صدر جدول رده بندی جهانی فیلم نتفلیکس پشت سر گذاشت و در ۲۸ روز اول نمایش بیش از ۵۰ میلیون بیننده داشت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند