تاریخ اکران فیلم «پروژه هیل مری» با بازی رایان گاسلینگ اعلام شد

باکس افیس ایران : فیلم Project Hail Mary که اقتباسی از رمان پرفروش نیویورک تایمز نوشته اندی ویر به همین نام است، ۲۰ مارس ۲۰۲۶ (۲۹ اسفند ۱۴۰۴) راهی سینماها می‌شود.

رایان گاسلینگ در نقش ریلند گریس ایفای نقش می‌کند و فیل لرد و کریستوفر میلر (نویسندگان اسپایدر ورس) کارگردانی فیلم را برعهده دارند. درو گادارد فیلم‌نامه کار را نوشته و امی پاسکال، آدیتیا سود، ریچل اوکانر و ویر به همراه گاسلینگ، لرد و میلر تهیه‌کنندگان فیلم هستند. طبق آنچه گزارش شده این فیلم برای سینماهای آی‌مکس فیلم‌برداری شده است.

در این فیلم، رایان گاسلینگ نقش کاراکتری را ایفا می‌کند که همانند شخصیت مت دیمون در فیلم The Martian (دیگر فیلم اقتباسی از دیگر رمان ویر) فضانورد است. این فیلم داستان رایلند گریس، معلم مدرسه‌ای است که کارش بعنوان دانشمند باهوش بعد از مشاجره با برخی از نخبگان آکادمی، تحت الشعاع قرار گرفته است. زندگی او وقتی داخل یک سفینه فضایی بیدار می‌شود و بیاد نمی‌آورد کیست و چرا آنجاست، دگرگون می‌شود. درحالیکه وی تکه‌های پازل را کنار هم می‌چیند تا به این برسد که چه اتفاقی برایش افتاده، متوجه اهمیت ماموریتش می‌شود که خیلی‌ها روی او حساب باز کرده‌اند.

این فیلم درباره مهربانی، قاطعیت و دوستی، محدودیت‌های جسمی و ذهنی انسان و اینکه نگذاریم لحظاتی که ضعیف هستیم ما را تعریف کنند، است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند