زک اسنایدر: لئوناردو دی‌کاپریو ایده‌های زیادی برای فیلم Batman v Superman به من داد

زک اسنایدر در پادکست جدیدی درباره بخش دوم فیلم Rebel Moon صحبت کرد و از او درباره حقیقت پیرامون درخواست استودیو برای ایفای نقش ویلن فیلم توسط تام هنکس یا آدام درایور در فیلم Batman v Superman پرسیده شد.
باکس آفیس ایران : او درباره شایعات پیرامون بازیگران فیلم گفت:

با آدام تلفنی صحبت کردم و صحبت‌هایی هم با لئوناردو دی‌کاپریو داشتم.

درحالیکه اسنایدر سرانجام جسی آیزنبرگ را برای ایفای نقش لکس لوتر درنظر گرفت تا نقش مقابل سوپرمن (هنری کویل) و بتمن (بن افلک) را بازی کند، گویا ستاره فیلم تایتانیک، دی کاپریو، ایده‌های زیادی برای این شخصیت داشته است.

دی کاپریو برای این شخصیت خیلی هوشمندانه رفتار کرد و ایده‌های جذابی داشت. در واقع او بود که این ایده مبارزه سوپرمن با لیگ عدالت را به ذهن من انداخت.

اسنایدر از ایده دی کاپریو الهام گرفت تا سوپرمن در فیلم لیگ عدالت محصول ۲۰۱۷ و لیگ عدالت زک اسنایدر محصول ۲۰۲۱ با دشمنانش مبارزه کند. فیلم Batman v Superman اولین مذاکره دی کاپریو برای ایفای نقش در یک فیلم ابرقهرمانی نبود. دیوید گویر پیش‌تر گفته بود دی کاپریو قرار بوده در سه گانه بتمنِ کریستوفر نولان نیز ایفای نقش کند.

این نویسنده گفته بود:

یادم می‌آید بعد از فیلم شوالیه تاریکی، مدیر کمپانی وارنر گفت باید لئو را برای نقش ریلدر درنظر بگیرید. به کریس بگو، لئو ریلدر است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند