اندرو گارفیلد و مایلز تلر احتمالا در فیلم مسیح مارتین اسکورسیزی بازی می‌کنند

به گزارش باکس آفیس ایران ؛ ورایتی گزارش داده است احتمالا اندرو گارفیلد یا مایلز تلر قرار است نقش اصلی فیلم جدید مارتین اسکورسیزی درباره حضرت‌ مسیح را ایفا کنند. این فیلم طبق گفته برخی منابع، ظاهرا با اقتباس از کتاب ژاپنی A Life of Jesus اثر شوساکو اندو ساخته می‌شود. هنوز مشخص نیست گارفیلد یا تلر برای نقش یکسانی با یکدیگر در حال رقابت هستند یا خیر و همچنین مشخص نیست نقش در نظر گرفته شده همان حضرت مسیح یا یکی از حواریون است.

اندرو گارفیلد و مارتین اسکورسیزی قبلا در سال ۲۰۱۶ و با فیلم Silence با همدیگر سابقه‌ی همکاری داشته‌اند، اما تلر تاکنون در فیلمی به کارگردانی اسکورسیزی حضور نداشته است. جزئیات زیادی از فیلم حضرت مسیح اسکورسیزی منتشر نشده است، اما این کارگردان قبلا گفته بود فیلم او یک روایت ساده و مستقیم از زندگی حضرت مسیح نخواهد بود. این اولین برداشت اسکورسیزی از حضرت مسیح نیست و او در سال ۱۹۸۸ فیلم آخرین وسوسه مسیح را کارگردانی کرده است.

اسکورسیزی سال گذشته با پاپ فرانسیس، رئیس کشور واتیکان و رهبر سریر مقدس دیدار کرد و پس از آن، ساخت فیلم جدید درباره زندگی حضرت مسیح رسمی شد. اسکورسیزی می‌خواهد با اثر مورد بحث، برخی از دیدگاه‌های منفی راجع به مذهب/دین را از بین ببرد. این فیلم‌ساز شهیر بارها تاکید کرده است که سینما و مذهب مهم‌ترین عناصر در زندگی او هستند. گفته می‌شود این اثر در زمان حال و در نسخه مدرن شهر نیویورک جریان خواهد داشت و با فرمت سیاه و سفید فیلم‌برداری خواهد شد.

ورایتی گزارش داده، انتظار می‌رود از اواخر سال ۲۰۲۴ فیلم‌برداری این پروژه در کشورهایی مثل ایتالیا و مصر آغاز شود. آخرین فیلم مارتین اسکورسیزی Killers of the Flower Moon با بازی لئوناردو دیکاپریو، رابرت دنیرو و لیلی گلداستون در سال ۲۰۲۳ اکران شد و نامزدی ۱۰ جایزه در مراسم اسکار را به‌دست آورد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند