سریال Fallout برای فصل دوم تمدید شد

باکس آفیس ایران : مدتی می‌شود که فصل اول سریال فال اوت از شبکه آمازون پرایم پخش شده است و این سریال توانسته نظر مثبت منتقدان و بینندگان را جلب کند و بسیاری آن را یکی از بهترین اقتباس‌ها از روی بازی‌های ویدیویی می‌دانند. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، داستان لوسی مک‌لین و دوستانش ادامه خواهد یافت. شبکه آمازون اعلام کرد که سریال Fallout رسما برای فصل دوم تمدید شده است و فصل دوم این سریال ساخته خواهد شد. در همین رابطه پوستری منتشر شده است که در آن شاهد لوسی مک‌لین، غول، مکسیموس و سگ هستیم:

الا پورنل، والتون گاگینز، آرون موتن، کایل مک لاکلن، زلیا مندس جونز، ساریتا چودری، مایکل امرسون، لزلی اوگامس، مایک دویل و زک چری، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Fallout حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان و سازندگان سریال Westworld به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند. جاناتان نولان، خالق سریال وست ورلد وظیفه کارگردانی ۳ قسمت اول سریال Fallout را بر عهده داشته است.

علاوه‌براین، جنوا رابرتسون-دووت، نویسنده فیلمنامه فیلم Captain Marvel و فیلم Tomb Raider به‌همراه گراهام وگنر، نویسنده سریال The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به‌عنوان شورانر در سریال فال‌اوت حضور داشته‌اند. همچنین تاد هاوارد، کارگردان سری بازی Fallout به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار جاناتان نولان و لیزا جوی در سریال این بازی حضور دارند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و تنها انتظار می‌رود سازندگان و بازیگران اصلی فصل اول در فصل دوم آن بازگردند.

همچنین از زمان پخش سریال Fallout، مجموعه بازی فال‌اوت هم روزهای بسیار خوبی را سپری می‌کند. بازی Fallout 76 با بیشترین بازیکن همزمان به‌همراه رشد قابل‌توجه تعداد بازیکنان بازی Fallout 4 و بازی Fallout New Vegas در استیم مواجه شد و همچنین بازی فال‌اوت ۴ پر فروش‌ترین بازی هفته گذشته در اروپا با افزایش فروش بیش از ۷۵۰۰ درصدی بوده است. بازی Fallout Shelter نیز با رشد قابل‌توجه دانلود و درآمدزایی مواجه شده است.

همچنین آپدیت نسل نهمی بازی Fallout 4 قرار است در تاریخ ۶ اردیبهشت (۲۵ آوریل) عرضه شود که شامل پشتیبانی از نرخ ۶۰ فریم، رزولوشون بالاتر، پشتیبانی کامل از استیم دک و موارد بیشتر می‌شود. بازی Fallout 5 نیز در دست ساخت است، اما این بازی قرار نیست تا پس از تولید و عرضه بازی The Elder Scrolls VI، تولید و عرضه شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند