پخش «دو طبقه روی پیلوت» به هدایت فیلم رسید

به گزارش باکس افیس ایران: کارگردان فیلم های سینمایی «عادت نمی کنیم» و «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» از اکران «دو طبقه روی پیلوت» در آینده ای نزدیک و پایان نگارش فیلمنامه جدید خود با نام «میدان سرخ مسکو» خبر داد.

ابراهیم ابراهیمیان کارگردان سینما درباره فعالیت های حال حاضر خود اظهار داشت: به تازگی نگارش فیلمنامه یک فیلم سینمایی با عنوان «میدان سرخ مسکو» را به پایان رسانده ام.

این فیلمنامه نسبت به سه ساخته اخیرم فضایی متفاوت دارد و یک چرخش ۱۸۰ درجه ای برایم محسوب می شود. فیلم یک تریلر جنایی با رگه هایی اکشن است و شخصیت های متعددی در آن به ایفای نقش می پردازند. فیلم ساختار ۱۳۰ دقیقه ای دارد و شخصیت های اصلی آن نیز دو مرد و یک زن هستند.
وی افزود: در حال حاضر منتظر اتمام نگارش فیلمنامه دیگری هستم و در صورتی که آن فیلمنامه به موقع آماده شود ساخت «میدان سرخ مسکو» مقداری به تعویق می افتد.

ابراهیمیان در پایان درباره زمان اکران «دو طبقه روی پیلوت» نیز گفت: به تازگی قرارداد پخش با دفتر «هدایت فیلم» منعقد شده و مذاکراتی نیز با چند سرگروه انجام داده ایم. نسخه نهایی فیلم نیز آماده اکران است و به محض قطعی شدن سرگروه، موارد تبلیغاتی از جمله تیزر و پوستر رونمایی خواهد شد.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، جواد عزتی، بهدخت ولیان، بانیپال شومون، گیلدا ویشکی و پریوش نظریه از جمله بازیگران فیلم سینمایی «دو طبقه روی پیلوت» هستند. الناز شاکردوست نیز در این فیلم یکی از نقش های اصلی را برعهده داشت که در حین فیلمبرداری دچار سانحه شد و در ادامه بهدخت ولیان به عنوان چهره ای جدید به جای وی انتخاب و مقابل دوربین رفت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند