«ستاره‌شناس» در سایه

به گزارش باکس افیس ایران: نمایش «ستاره‌شناس» که متن آن نوشته ون کولارت، ترکیبی از تخیل، واقع‌گرایی و طنز گزنده است، در تالار سایه تئاتر شهر روی صحنه رفت.

اجرای نمایش «ستاره‌شناس» به‌نویسندگی دیدیه ون کولارت و کارگردانی اصغرنوری از امشب (چهارشنبه ۳۰ مرداد) در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

در این اثر نمایشی که تا پنجم مهر به اجرای خود در تالار سایه تئاتر شهر ادامه می دهد، احمد ساعتچیان، سهیلا صالحی و غزاله رشیدی بازی می‌کنند.

دیدیه ون کولارت، متولد ۱۹۶۰ در شهر نیس است. او از سال ۱۹۸۲ تا امروز، بیش از سی رمان نوشته که این آثار جوایز زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. ون کولارت سال ۱۹۸۳ با نمایشنامه «ستاره‌شناس» موفق به دریافت جایزه تئاتر آکادمی فرانسه شد. از دیگر نمایشنامه‌های او می‌توان به «عروسی شن» و «رابطه خصوصی» اشاره کرد.

ون کولارت تحت تاثیر رومن گاری و مارسل امه، دو نویسنده بزرگ ادبیات فرانسه است. دنیای رمان‌ها و نمایشنامه‌های او ترکیبی از تخیل و طنز گزنده مارسل امه و واقع‌گرایی رومن گاری است.

نمایش «ستاره‌شناس» به نویسندگی دیدیه ون کولارت و کارگردانی اصغر نوری از ۳۰ مرداد تا ۵ مهر، ساعت ۱۸:۳۰ در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند