داریوش رضایی‌نژاد

«هِناس» ضربان قلب مردم را با ضربان قلب خانواده شهدای هسته‌ای تنظیم می‌کند

به گزارش باکس افیس ایران:  معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: فیلم «هِناس» حداقل کاری که می‌کند این است که بسیاری از مردم ما را برای لحظاتی هرچند کوتاه هم‌افق و ضربان قلبشان را با ضربان قلب خانواده داریوش رضایی‌نژاد که همه زندگی خود را برای پیشرفت کشورشان فدا کردند، تنظیم می‌کند.

وحید یامین‌پور درباره فیلم هِناس به کارگردانی حسین دارابی و محمدرضا شفاه که این روزها با استقبال مخاطبان در سینماهای سراسر کشور روبه‌رو شده است، اظهار داشت: من شب ۲۲ بهمن این فیلم را تماشا کردم و فکر می‌کنم این اتفاق برایم نشانه داشت که آن را به حساب یک تذکر می‌گذارم.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: این فیلم سینمایی ادای دینی هرچند کوچک به کسانی‌ است که با خون‌ خود نهال انقلاب را آبیاری کردند و به گمانم هِناس حداقل کاری که می‌کند این است که بسیاری از مردم ما را برای لحظاتی هرچند کوتاه هم‌افق و ضربان قلبشان را با ضربان قلب یک خانواده و همسر و فرزندی که همه زندگی خود را برای پیشرفت کشورشان و حفظ آرمان‌هایشان فدا می‌کنند، تنظیم می‌کند.

وی با بیان اینکه سینما عهده‌دار بخشی از تربیت عمومی و یا یک تذکر تاریخی برای مردم ما و فرزندان این کشور است که باید این تکلیف را ادا کند، مطرح کرد: سینما، هنر و ادبیات باید به انجام این کار اهتمام ورزند، اما متاسفانه همیشه کم‌لطفی صورت گرفته است.

محمدرضا شفاه  

دبیر شورای عالی جوانان تاکید کرد: البته نمی‌گویم هیچ کاری در این زمینه انجام نشده زیرا کارهای درخشانی بعضا ساخته شده، اما تعداد آنها زیاد نبوده است. همچنین ما معمولا بسیار دیر دست به چنین کارهایی می‌زنیم در حالی که از صدها چهره و شخصیت بهره‌مند هستیم که باید به نوعی در عرصه سینما، هنر و ادبیات از آنها یاد شود.

وی خاطرنشان کرد: هِناس را به این دلیل که به زندگی یکی از شهدای هسته‌ای یعنی داریوش رضایی‌نژاد پرداخته است، یک اثر محترم می‌دانم و به سازندگان و دست اندرکاران این فیلم تعظیم می‌کنم. همچنین می‌خواهم از خانم مریلا زارعی برای بازی درخشانشان در این فیلم و از اینکه پذیرفتند در این نقش را بازی کنند، تشکر کنم و به روح همه شهدا درود می‌فرستم.

فیلم‌سینمایی هناس به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه محصول سازمان سینمایی حوزه هنری است که با پرداخت به زندگی شهید داریوش رضایی نژاد از دانشمندان هسته‌ای ایران و ترور هولناک او در مقابل همسر و فرزندش، به اکران خود در سینماهای سراسر کشور ادامه می‌دهد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند