توبین بل

بازگشت بازیگر قدیمی برای ایفای نقش جیگساو در قسمت جدید فیلم اره

به گزارش باکس افیس ایران:  توبین بل ، بازیگر اصلی جیگساو دوباره برای ایفای این نقش در قسمت بعدی فیلم اره باز خواهد گشت.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که توبین بل، بازیگر اصلی جیگساو در فیلم‌های Saw دوباره برای ایفای نقش در قسمت بعدی مجموعه باز خواهد گشت. جیگساو این‌بار واقعا بازگشته است و توبین بل نقش کاراکتر جان کرامر را در فیلم بعدی اره بازی خواهد کرد. دهمین قسمت از این مجموعه‌ی ترسناک اواخر ماه جاری وارد مرحله‌ی تولید می‌شود و طرفدارها باید تا تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۵ آبان ۱۴۰۲) برای تماشای آن در سینما منتظر بمانند.

اوایل سال جاری از قسمت بعدی فیلم Saw رونمایی شد و در ابتدا تصور می‌شد که با یک دنباله سروکار داریم. کوین گرویترت، کارگردان فیلم‌های Saw 6 (اره ۶) و Saw: The Final Chapter (اره: فصل پایانی) سکان هدایت این پروژه را در دست دارد. اکنون با بازگشت توبین بل این سؤال مطرح می‌شود که آیا قسمت دهم اره یک پیش‌درآمد خواهد بود یا خیر؟ درحال‌حاضر جزئیاتی در این‌باره در دست نیست و باید زمان بیشتری را برای گرفتن پاسخ منتظر بمانیم.

جیگساو نخستین بار در قسمت اول فیلم اره، محصول سال ۲۰۰۴ به‌عنوان یک قاتل سریالی معرفی شد که قربانی‌ها را اسیر می‌کرد و با قرار دادن آن‌ها در بازی‌های مرگبار، اراده‌ی آن‌ها برای بقا را مورد آزمایش قرار می‌داد. این فیلم موفقیت‌های زیادی را برای سازندگان به ارمغان آورد که منجربه تولید تعداد زیادی دنباله و یک اسپین‌آف شد.

متأسفانه هنوز نمی‌دانیم که این فیلم یک پیش‌درآمد است یا با اسپین‌آف دیگری طرف خواهیم شد. جان کرامر در پایان فیلم Saw 3 عملا کشته شد و باتوجه‌به حضور توبین بل در قسمت بعدی فیلم Saw بعید به‌نظر می‌رسد که با یک دنباله سروکار داشته باشیم. البته همچنان احتمال تولید یک دنباله وجود دارد؛ به‌خصوص اگر این بازیگر تنها در فلش‌بک‌ها ظاهر شود. به‌هرشکل تا انتشار اطلاعات موثق از سوی منابع رسمی نمی‌توان در این‌باره اظهارنظر کرد.

مارگ بورگ و اورن کولس، تهیه‌کنندگان فیلم اره اظهار داشتند: «همکاری دوباره با توبین بسیار هیجان‌انگیز است. بازی او در نقش جان کرامر بخشی از جادویی است که این مجموعه را به یک اثر خارق‌العاده بدل کرد و شخصیت او یکی از ارکان اصلی فیلم محسوب می‌شود». هنوز معلوم نیست که آیا ارتباطی بین فیلم آتی با فیلم Spiral وجود دارد یا خیر.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند