امیر مهدی ژوله به همراه همسر در اکران خصوصی «سامورایی در برلین»

 

به گزارش باکس افیس ایران فیلم سینمایی <سامورایی در برلین >به کارگردانی مهدی نادری می باشد که این فیلم محصول سال ۹۷ می باشد در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد و امیرمهدیژوله و گوهر خیراندیش و میترا حجار و هومن حاج عبداللهی و میرطاهر مظلومی و … نقش ایفا کرده اند اکران خصوصی این فیلم سینمایی در روز دوشنبه ۲۰ ام خرداد ماه ۹۸ در پردیس سینمایی باغ کتاب برگزار شد که در این اکران خصوصی بازیگرانی چون امیرمهدی ژوله و حمید فرخ نژاد و مجید صالحی و … حضور داشتند در ادامه تصاویری از اکران خصوصی فیلم سینمایی سامورایی در برلین را در نیک صالحی مشاهده کنید.

فیلم سینمایی سامورایی در برلین

اکران خصوصی فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» دوشنبه ۲۰ خرداد ماه با حضور عوامل فیلم در پردیس سینمایی باغ کتاب برگزار شد.

داستان فیلم سامورایی در برلین

داستان فیلم پیرامون سه شخصیت اصلی و کاملا کند ذهن فیلم (حمید فرخ نژاد امیر مهدی ژوله ومیر طاهر مظلومی) میباشد. که در شهر پیگیر پاس کردن چک های بی محل میباشند و طی داستانی پیچیده که در مورد یک قطع زمین میباشند به برلین سفر میکنند . حمید فرخ نژا که با بازی در ژانر طنز بارها مورد تحسین قرار گرفته است. در این فیلم نقش جمشید سامورایی را بازی میکند و با گریم عجیب به بازی در این فیلم پرداخته است.
این فیلم در بازار تجاری طنز در سینمای ایران به روی پرده رفته است و با توجه به حجمه بسیار زیاد فیلم های طنز و تجاری شدن این ژانر در ایران باید نقد این فیلم را کنار بگذاریم چون بازخوردهای متفاوتی از این فیلم تا به حال شده است ونمیتوان یک طرفه به قاضی رفت.

گروه فیلم وعکس:کورش کبیری kouroshkabiri،احمد علی نیا،سمیرا اسدی

 


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند