اعتراض قربان محمدپور به اوج بی عدالتی در اکران دختر شیطان

به گزارش باکس افیس ایران فیلم دختر شیطان با بازی حمید فرخ نژاد و چند بازیگر هندی از جمله جکی شروف، گلشن گرورر، ایشا گوپتا… اکران شده است. با وجود این که از کیفیت صدا و تصویر و همچنین کارگردانی و قصه با بازی‌های خوب بوده است در اکران عمومی با بی محبتی اکران شد. لازم به ذکر است این فیلم از فیلم اول قربان محمدپور از همه نظر یک سر و گردن بالاتر است. پیش از این فیلم «سلام بمبئی» با بازی محمدرضا گلزار و بنیامین، استقبال نسبتا خوبی از سوی تماشاگران ایرانی داشت. قسمت دوم این فیلم سینمایی را با نام دختر شیطان ساخته شده است.

گفته شده قرار است سونو نیگام و آریجیت سینک ۲ خواننده هندی ۲ ترانه از ۶ ترانه «دختر شیطان» را بخوانند. همچنین قربان محمدپور کارگردان و تهیه کننده «دختر شیطان» به زودی به چین می رود تا برای اکران این فیلم با کمپانی های چینی وارد مذاکره شود.

گفت و گوی تلفنی قربان محمدپور با سایت باکس آفیس ایران و اعتراض به بی عدالتی در زمینه اکران فیلم سینمایی دختر شیطان و لیست سینمایی نمایش دهنده
آیا این بی عدالتی در زمینه یک فیلم که سه سال خون جگر خوردم و با هزار زحمت از ایران تا آن سر دنیا رفته و فیلم ساختم با امید این که این فیلم دیده شود و بتوانم کار بعدی ام را شروع کنم، اکثر کسانی که فیلم من را دیدند کاملا راضی از داستان و خود فیلم هستند. من شکایت خود را به کجا ببرم؟

سینماهای دختر شیطان
۱۵ سینما در شب ها سانس ندارد
۹ سینما در روز فقط یک سانس
۱۶ سینما در روز فقط دو سانس
۳۰ سینما در روز سه سانس ده صبح ، دو ظهر و یک سانس پنج به بعد
۳۵ سینما سالن های بیست نفره ، سی نفره ،چهل و پنجاه نفره
دختر شیطان در ۱۵ سینما سانس شب ندارد
در ده سینما در روز فقط یک سانس دارد
در شانزده سینما فقط دو سانس دارد
در ۳۰ سینما در روز سه سانس ده صبح ، دو ظهر و یک سانس پنج به بعد دارد
در ۳۵ سینما سالن های بیست نفره ، سی نفره ،چهل و پنجاه نفره دارد



بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند