سومین فیلم مجید رضا مصطفوی وارد مرحله تدوین شد | مهران غفوریان ، بازهم چالش نقش جدی اینار با «بی سر و صدا»

مهران غفوریان در ادامه بازی در نقش‌های جدی اینبار در فیلم «بی سر وصدا» به کارگردانی مجید رضا مصطفوی چالش دیگری را در این زمینه تجربه کرده است، فیلمی که هم اکنون مرحله تدوین خود را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش باکس آفیس ایران، مهران غفوریان که چند صباحی است حضورش را در نقش‌های جدی و فیلم‌ها و سریال‌ها درام پررنگ‌تر کرده، در تازه‌ترین فعالیت بازیگری خود در فیلم «بی سر وصدا» به کارگردانی مجید رضا مصطفوی بار دیگر در یک نقش جدی و غیر کمدی جلوی دوربین رفته است. غفوریان در این فیلم با گریمی متفاوت در کنار پیمان معادی به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم «بی سر و صدا» بعد از «انارهای نارس» و «آستیگمات» سومین تجربه کارگردانی مجید رضا مصطفوی است که با پایان مرحله فیلم‌برداری وارد مرحله تدوین شده است. بهرام دهقانی تدوین آین فیلم را انجام می‌دهد.

در این فیلم علاوه بر معادی و غفوریان چند بازیگر سرشناس دیگر هم به ایفای نقش پرداخته‌اند که به زودی از اسامی و تصاویر آن‌ها رونمایی خواهد شد.

فیلم «بی سر وصدا» براساس فیلمنامه‌ای مشترک از مجید رضا مصطفوی و مهیار حمیدیان جلوی دوربین رفتهاست . تهیه این فیلم را خود مصطفوی بر عهده دارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند