اولین تصویر از سریال Zorro منتشر شد

به گزارش باکس آفیس ایران ، به تازگی اولین تصویر از سریال Zorro منتشر شده و می‌توان اولین نگاه را به این سریال جدید Paramount+ داشت.

داستان سریال Zorro در سال ۱۸۲۱ دنبال می‌شود. دون دیگو دِلاوگا یا همان زورو، شهردار لس‌آنجلس شده تا بتواند به رشد شهر خود کمک کند که درحال حاضر با مشکلات مالی درگیر است. او متوجه می‌شود که شهردار بودن برای مقابله با بی‌عدالتی کافی نخواهد بود، پس بعد از بیست سال دوباره شخصیت مخفی و عدالت‌طلب خود را احیا می‌کند. با اینحال او سعی دارد تا دو شخصیت خود را در تعادل نگه دارد تا در زندگی شخصی‌اش دچار فشار نشود، چرا که همسرش از این راز او خبر ندارد.

این سریال توسط بنجامین شاربیت و نوئه دبره ساخته خواهد شد. ژان باپتیست ساورول و امیلی نوبله نیز کارگردانی را برعهده خواهند داشت. از بازیگران سریال Zorro می‌توان به ژان دوژاردن، آدری دانا و سالواتوره فیکارا اشاره کرد.

شخصیت زورو در سال ۱۹۱۹ توسط نویسنده‌ای آمریکایی به اسم جانستون مک‌کالی خلق شد. این شخصیت از آن زمان شاهد اقتباس‌های تلویزیونی و سینمایی زیادی بوده که بیشتر او را با فیلم The Legend Of Zorro با بازی آنتونیو باندراس به یاد می‌آوریم.

درحال حاضر تاریخ مشخصی برای عرضه این سریال مشخص نشده اما انتظار می‌رود که امسال از طریق Paramount+ پخش شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند