نویسنده جدید سریال تازه The Office مشخص شد

سریال «آفیس» از جمله سریال‌های بسیار موفق شبکه ان‌بی‌سی به شمار می‌رود و حالا شبکه ان‌بی‌سی به دنبال آن است تا سریال جدیدی از این سریال بسازد و به تازگی نیز بازیگر بزرگی را به خدمت گرفته تا ساخت این سریال تازه را سرعت ببخشد.

به گزارش باکس آفیس ایران ؛ در حالی که خالق اصلی سریال یعنی گرگ دنیلز بار دیگر قرار است جزو عوامل سازنده و نویسنده‌های این سریال باشد، مایکل کومان نیز قرار است به عنوان یکی دیگر از خالقان این سریال در این سریال تازه فعالیت داشته باشد. مایکل کومان از رزومه بسیار خوبی در دنیای کمدی برخوردار است و در سریال Nathan For You با نیتن فیلدر همکاری داشته است.

همچنین گفته شده که این سریال تازه قرار نیست ریبوت یا ریست سریال اصلی باشد بلکه سریالی تازه است که درست همانند سریال اصلی در یک جهان قرار دارد. در حال حاضر مشخص نیست که این سریال جدید قرار است داستانی در شعبه دیگری از Dunder Mifflin را روایت کند یا اینکه داستان آن در صنعت دیگری جریان خواهد داشت.

با توجه به محبوبیت بسیار زیادی سریال اصلی، تنها مسئله زمان بود که بار دیگر کمپانی یونیورسال به سراغ ساخت و توسعه این سریال بازگردد، آن هم با وجود اینکه خالق سریال اصلی یعنی گرگ دنیلز نسبت با توسعه این سریال جدید واکنش منفی داشته بود.

 

 


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند