بهاره افشاری : خبر حضورم در رئالیتی‌شوها را تکذیب می‌کنم/بعد از امیر علی نبویان، پدر خوانده ۳ یکی دیگراز تاپ پلیرهای خود را از دست داد

بهاره افشاری که از او به عنوان یکی از پلیرهای فصل سوم «پدرخوانده» نام برده می‌شد ، با انتشار یک استوری حضور خود در این رئالیتی‌شو و همچنین رئالیتی‌شو «اسکار» را تکذیب کرد و نوشت :«هیچ کدام از اخبار منتشر شده در خصوص حضورم در این رئالیتی‌شوها موثق نیستند.»

به گزارش باکس آفیس ایران ، بهاره افشاری یکی از غایبان مهم فصل دوم رئالیتی‌شو «پدر خوانده» بود، بعد از حضور او در اجرای زنده پدر‌خوانده در پردیس کورش عنوان شد که افشاری یکی از حاضران قطعی فصل سوم این رئالیتی‌شو خواهد بود. نکته‌ای که البته خود او هم آن را به شکل تلویحی در گفت وگو با برنامه «رو ب رو» تایید کرد. طی روزهای گذشته  اخبار مختلفی درباره حضور قطعی این بازیگر در فصل سوم «پدر خوانده» در کانال های خبری و صفحات اینستاگرامی منتشر شد. علاوه بر این در برخی اخبار هم اعلام شد که او یکی از شرکت‌کنندگان فصل‌های آینده رئالیتی‌شو «اسکار» هم است. در پی انتشار این اخبار افشاری اقدام به انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود کرد و خبرهای مربوط به حضورش در این رئالیتی‌شوها را تکذیب کرد.

در متن این استوری آمده است :«مدت‌هاست در چندین پروژه اسم خودم را به عنوان بازیگر یا شرکت‌کننده در رئالیتی‌شوها به عنوان خبر رسمی در برخی صفحه‌ها می‌بینم. از همین تریبون که فکر می‌کنم رسمی‌ترین اخبار درباره فعالیت‌هایم می‌تواند باشد، اعلام می‌کنم هیچ کدام موثق نبوده و نیست و اگر در پروژه‌ای حضور داشته‌باشم حتما در صفحه شخصی‌ام با افتخار مطرح می‌کنم.»

با انتشار این استوری که در واقع می‌توان آن را به نوعی خداحافظی او از رئالیتی‌شو «پدر خوانده» قلمداد کرد، حالا سعید ابوطالب بعد از امیرعلی نبویان ، دومین تاپ پلیر خود را هم از دست داده است.

بهاره افشاری این روزها مشغول بازی در یک سریال شبکه نمایش خانگی است که مراحل تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند