مغضوبین تلویزیون یکی یکی برمی‌گردند، اینبار فرزاد حسنی | بازگشت فرزاد با ویژه برنامه تحویل سال شبکه نسیم

فرزاد حسنی ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه نسیم با عنوان «آی نسیم سحری ، عید شد» را اجرا می‌کند.. حسنی سال گذشته پس از سال‌ها دوری از تلویزیون به عنوان مهمان در کنار «پژمان بازغی» در اجرای ویژه برنامه تحویل سال شبکه «نسیم» مشارکت داشت، اما امسال قرار است به تنهایی عهده‌دار اجرای این ویژه‌برنامه باشد. حسنی بعد از اجرای برنامه «اکسیر» در سال ۱۳۹۴ تا نوروز سال گذشته اجازه اجرا در تلویزیون نداشت و در پروژه‌های شبکه نمایش خانگی حاضر شده بود.

به گزارش باکس آفیس ایران، معاون سیما از اجرای فرزاد حسنی در برنامه تحویل سال شبکه نسیم خبر داده و گفته نجم‌الدین شریعتی، حامد سلطانی، المیرا شریفی‌مقدم، وحید رونقی، امیرحسین مدرس، فلورا سام، پدرام کریمی و … سایر مجریان تحویل سال تلویزیون هستند.

فرزاد حسنی از جمله مجریانی است که معمولا به خاطر شیوه اجرا و صراحت کلامش اجراهایی پرحاشیه دارد و چند وقت یکبار ممنوع‌الکار می‌شود. او سال ۱۳۹۴ برنامه «اکسیر» را روی آنتن شبکه سه برد و بعد از آن دیگر اجازه اجرا در تلویزیون نداشت.

او در دوره ممنوع‌الکاری‌اش در تلویزیون، پروژه‌هایی را در شبکه نمایش خانگی پذیرفت. به عنوان صداپیشه در مجموعه عروسکی «شهرک کلیله و دمنه» به کارگردانی مرضیه برومند حاضر شد و در رئالیتی‌شوهای «شب‌های مافیا»،«پدرخوانده» و «زودیاک» هم حضوری فعال داشت. با این حال هیچ‌وقت اجرای برنامه‌ای را در شبکه نمایش خانگی به عهده نگرفت.

او سال ۱۴۰۲ در کنار پژمان بازغی قرار گرفت و در همراهی با او برنامه تحویل سال شبکه نسیم را اجرا کرد. امسال بعد از هشت سال، اولین بار است که به تنهایی در جایگاه مجری قرار گرفته و کل این ویژه‌برنامه را اجرا می‌کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند