«زیرخاکی» نوروز پخش می‌شود، «نون خ» بعد از نوروز

برخلاف اطلاع‌رسانی انجام شده، شبکه یک برای مناسبت رمضان و نوروز پیش‌رو، فقط سریال «زیرخاکی ۴» را پخش می‌کند و سریال «نون خ» بعد از تعطیلات عید روی آنتن این شبکه می‌رود.

به گزارش باکس آفیس ایران، سرانجام پس از گمانه‌زنی‌ها بسیار ترکیب سریال‌های رمضان و نوروز ۱۴۰۳ مشخص شد. در اطلاع رسانی انجام شده از سوی رسانه‌ها اعلام شده که شبکه یک برای نوروز امسال دو سریال «زیرخاکی» و «نون خ» را روانه آنتن خود می‌کند. این در حالی است که این شبکه پخش سریال نوروزی خود یعنی زیرخاکی ۴ را  از شامگاه چهارشنبه ۲۲ اسفند یعنی از شب اول ماه مبارک آغاز می‌کند. پخش این سریال شامگاه نهم فروردین ماه به پایان می‌رسد. از شامگاه دهم فروردین لیالی قدر آغاز می‌شود و تا پانزدهم فروردین که مصادف است با پایان تعطیلات ادامه پیدا می‌کند. در این حد فاصل شبکه یک سریالی مناسبتی متناسب با این شب‌ها را روانه آنتن می‌کند.

از شامگاه شانزدهم فروردین ماه دقیقا بعد از تعطیلات نوروز پخش سریال «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی شروع می‌شود. حال سوال اینجاست روابط عمومی تلویزیون و رسانه‌ها برچه اساسی اعلام می‌کنند شبکه یک دو سریال در نوروز پخش می‌کند. سریال نون خ ۵ حتی سریال رمضانی هم نیست چون فقط ۵ قسمت از ۲۵ قسمت آن در روزهای پایانی رمضان روی آنتن می‌رود و مابقی قسمت‌هایش بعد از این ماه پخش می‌شود.

 


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند