تغییر و تحول در نحوه پخش سریال هادی حجازی‌فر | «عاشورا» سریال شبانه شبکه یک شد

سریال «عاشورا» به کارگردانی هادی حجازی‌فر که به شکل هفتگی جمعه‌شب‌ها روی آنتن می‌رفت، از شامگاه شنبه اول مهرماه به مناسبت هفته دفاع مقدس به شکل شبانه از این شبکه پخش خواهد شد.

به گزارش باکس آفیس ایران، نسخه سریالی فیلم «موقعیت‌مهدی» که تحت عنوان «عاشورا» پخش خود را به شکل هفتگی از جمعه ۲۷ مرداد اه روی آنتن شبکه یک رفت. تاکنون شش قسمت از این سریال پخش شده ، اما پیش از پخش قسمت پایانی در روز جمعه هفتم مهرماه ریال شبکه یک تصمیم گرفته به مناسبت هفته دفاع مقدس این سریال را از ابتدا و به شکل شبانه روانه آنتن خود کند.

بر همین اساس قرار است قسمت اول سریال «عاشورا» شامگاه شنبه ساعت ۲۲.۱۵ پخش شود و در ادامه قسمت‌های بعدی آن به شکل شبانه روانه آنتن شود و در نهایت جمعه هفتم مهرماه مخاطبان این سریال به تماشای قسمت هفتم و پایانی آن بنشینند.

سریال «عاشورا» روایتی است از زندگی شهید مهدی باکری و اتفاقاتی که در دوران فرماندهی او در لشکر ۳۱ عاشورا اتفاق افتاده است.

در این سریال هادی حجازی فر علاوه برکارگردانی ایفاگر نقش شهید مهدی باکری است و برادر او وحید خجازی‌فر هم نقش شهید حمید باکری را بازی می‌کند. ژیلا شاهی، وحید آقاپور، روح‌الله زمانی و… دیگر بازیگران این سریال هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند