انتشار سریال کمال تبریزی در شبکه خانگی به روال سابق برگشت | «سرزمین مادری» در تلوبیون دو قسمتی شد

بعد از پخش هشت قسمت اول سریال «سرزمین مادری» از تلویزیون، شیوه انتشار این سریال در تلوبیون به حالت قبل برگشته و مجددا هر هفته دو قسمت از آن بارگذاری می‌شود. شامگاه چهارشنبه هفدهم آبان ماه قسمت‌های ۹ و ۱۰ بر بستر این پلتفرم منتشر شد.

به گزارش باکس آفیس ایران، تلوبیون از زمان شروع انتشار سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی، هر هفته دو قسمت از آن را منتشر می‌کرد. بعد از انتشار چهار قسمت اول بود که تلویزیون تصمیم به پخش سریال گرفت. برای اینکه در انتشار قسمت‌ها از این پلتفرم عقب نماند، تلوبیون از هفته سوم شیوه انتشار آن را تغییر داد. قسمت‌های پنجم تا هشتم به صورت تک قسمت منتشر شدند تا تلویزیون بتواند با پخش هفته‌ای دو قسمت، در مدت زمان کوتاه خودش را به تلوبیون برساند.

حالا که تلویزیون هشت قسمت کامل این سریال را پخش کرده و پخش آن دیگر نسبت به تلوبیون تاخیر ندارد، تلوبیون از این هفته مجددا به شیوه انتشار قبل برگشته و هر هفته دو قسمت منتشر می‌کند.

این هفته همزمان با انتشار قسمت‌های ۹ و ۱۰ سریال از تلوبیون، روزهای پنجشنبه و جمعه هم تلویزیون همین دو قسمت را روی آنتن می‌فرستد. به همین ترتیب دوره پخش این سریال به صورت دو روز در هفته ادامه پیدا می‌کند.

«سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی هر هفته چهارشنبه‌ها ساعت ۲۱ در تلوبیون منتشر می‌شود و شبکه سه پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱ روی آنتن می‌فرستد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند