فیلم‌های روی پرده در ایام جشنواره فجر چقدر فروش کردند | فروش ۲۳ میلیاردی «هاوایی» و «هتل» در روزهای جشنواره

در ایام جشنواره فیلم فجر، علاوه بر نمایش فیلم‌های جشنواره، اکران فیلم‌‌های سینمایی هم به قوت خود ادامه داشت. «هاوایی» و «هتل» در این بازه زمانی ده روزه حدود ۲۳ میلیارد تومان فروش کردند و با فاصله نسبت به سایر فیلم‌های اکران قرار گرفتند.

به گزارش باکس آفیس ایران، از روز ۱۰ تا ۲۲ بهمن، همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر، با اینکه بسیاری از علاقه‌مندان به سینما برای تماشای فیلم‌های جشنواره بلیت خریدند اما فروش فیلم‌های عادی سینما هم ادامه داشت. سینماها از قِبل فروش این فیلم‌ها، ۳۷ میلیارد تومان فروش کردند و ۷۲۸ هزار نفر به سینماها رفتند.

«هاوایی» به کارگردانی بهمن گودرزی، در این ده روز ۱۳ میلیارد تومان فروش کرد و ۲۵۱ هزار نفر برای تماشای آن به سالن‌های سینما رفتند. این فیلم ۱۳ دی اکران شده و بعد از گذشت حدود ۴۰ روز از شروع اکران ۶۰ میلیارد تومان فروش برای آن به ثبت رسیده است.

«هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی در ایام جشنواره فیلم فجر، حدود ۹ میلیارد تومان فروش کرد۱۸۰ هزار تماشاگر داشت. «هتل» چهار ماه پس از شروع اکران، به فروش کلی ۲۵۶ میلیارد تومان رسیده است.

هتل و هاوایی در روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر فروش خوبی داشتند.
رضا عطاران در نمایی از فیلم «ویلای ساحلی» که در ایام جشنواره فیلم فجر توانست رتبه سوم خود را در جدول فروش هفتگی حفظ کند | عکس : سمیرا بختیاری
«ویلای ساحلی» به کارگردانی کیانوش عیاری با ۸۸ هزار مخاطب، فروشی ۵ میلیارد تومانی را به نام خود زد و سومین فیلم جدول فروش این دهه نام بگیرد. این فیلم پس از دو ماه اکران توانسته است ۵۴ میلیارد تومان فروش کند.

کمتر از دو ماه دیگر اکران «فسیل» به کارگردانی کریم امینی یک ساله می‌شود. این فیلم کماکان جزو پنج فیلم پرفروش اکران است. در این ماه ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش به نام خود زده و ۶۸ هزار نفر برای تماشای آن راهی سینماها شده‌اند. فروش کل این فیلم به ۳۱۷ میلیارد تومان رسیده است.

«ورود و خروج ممنوع» هم به کارگردانی امید آقایی در این دهه ۴۹ هزار مخاطب داشت و ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فروخت. این فیلم ۱۵ آذر اکران شده و در این دو ماه ۲۶ میلیارد تومان فروخته است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند